خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه قاينات:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه قاينات گفت:مقام معظم رهبري در رابطه با كاركرد بسيج در آن زمان فرمودند:بعد از اغتشاشات اوايل انقلاب و بعد از جنگ تحميلي 8 ساله اگر قرار است امنيت در پايتخت و همه ي ايران اسلامي نهادينه شود اين كار، كار بسيج است، نه سپاه، نه ارتش و نيروي انتظامي.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، صبح امروز به همت دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زيركوه گردهمايي سياسي كاركنان ناحيه در محل نمازخانه ناحيه برگزار شد.

جت الاسلام ملك آبادي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه قاينات ،گفت:هفته ي پرخير و بركت بسيج،هفته ي بصيرت،فداكاري ، رشادت و بصيرت را بر همه بسيجيان عزيز و شما حضار گرامي تبريك عرض مي كنم.

وي بيان اينكه، بسيج احتياط و ملاحظه كاري ناصواب ندارد، بيان داشت: بسيج هميشه بر مدار ولايت و مدار حق گشته و خواهد گشت.

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود با بيان اينكه، ما انسانها خلق شديم كه جانشين خداوند در زمين باشيم گفت: هدف از خلقت آدم جانشيني خداوند در زمين بود،اما همين آدمي كه مي تواند جانشين خداوند در زمين باشد مي تواند اينقدر سيرنزولي و قهقرايي داشته باشد كه مي شود خود شيطان و حتي از چارپايان هم بدتر مي شود.

ملك آبادي با بيان اينكه، آن چيزي كه انقلاب را در اغتشاشات اوايل انقلاب و در جنگ تحميلي 8 ساله نجات داد بسيج بود ، گفت: ما در دوران انقلاب اسلامي با گروه هاي مختلفي روبرو بوديم در رأس آنها آمريكا و ايادي آن در منطقه و قائله هاي داخلي مثل قائله خلق عرب در خوزستان و غائله بلوچ در سيستان و بلوچستان و... بود.

وی ادامه داد: تقريبا تمام مناطق ايران در دوران ابتدايي شكل گيري انقلاب اسلامي دچار اغتشاش و نا آرامي بود كه 17 هزار شهيد ترور تقديم اين انقلاب شد و سپس جنگ تحميلي 8 ساله بر اين نظام و انقلاب تحميل شد ، و آن چيزي كه انقلاب را در اغتشاشات اوايل انقلاب و در جنگ تحميلي 8 ساله نجات داد بسيج بود.

وي خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري در رابطه با كاركرد بسيج در آن زمان فرمودند:بعد از اغتشاشات اوايل انقلاب و بعد از جنگ تحميلي 8 ساله اگر قرار است امنيت در پايتخت و همه ي ايران اسلامي نهادينه شود اين كار، كار بسيج است، نه سپاه، نه ارتش و نيروي انتظامي.

وي در ادامه با بيان اينكه، سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران عنوان كردند كه انقلاب اسلامي ايران امروز ديگر از دشمن خارجي ضربه نمي خورد و ما ترسي از حمله نظامي كشورهاي خارجي نداريم چون كشور ما بازدارندگي اعتقادي و نظامي خوبي دارد،اگر آمريكا و اسرائيل و ايادي آنان در منطقه مي توانستند غلطي بكنند ، ثانيه ای در حمله نظامي به ما درنگ نمي كردند،پس اگر حمله نمي كنند، نمي توانند.  آنچه ما مي ترسيم كه خداي ناكرده به انقلاب ما مشكل ايجاد كند جبهه داخلي و نفاق است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قاينات ادامه داد: حضرت علي (ع) مي فرمايند:4چيز موجبات انحطاط و فروپاشي هر نظامي را فراهم مي كند،اول: اينكه در دولتي اصول انقلاب به فراموشي سپرده شود دوم: به امور واهي و دست چندم بجاي اصول پرداخته شود سوم:انسان هاي نالايق و ناشايست و غيرمتخصص بر كرسي مسئوليت بنشينند و چهارم:انسانهاي خبري و شايسته و لايق گوشه نشين شوند.اين چهار نشانه نشانه هاي انحطاط هر انقلاب و نظام است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ابن خلدون از تاريخ شناسان برجسته مسلمانان براي هر انقلاب سه مرحله قائل است، مرحله تولد و هم بستگي، مرحله سازندگي و مرحله ترميدور(دور زدن انقلاب) كه در اين زمينه رهبري مي فرمايند : ما نخواهيم گذاشت در اين نظام ترميدور شكل بگيرد.

ملك آبادي در پايان گفت:درغگو بودن و خلاف وعده عمل كردن و خيانت در امانت كردن را جزو خصايص انسان هاي منافق بيان كرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها