حجت الاسلام والمسلمین نکونام

شهدای مدافع حرم از ویژگی های خاصی برخوردارند

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد ، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با در منزل شهید جیلان با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۴۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام حجت الاسلام والمسلمین نکونام گلپایگانی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به همراه سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) و حجت الاسلام سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) و دیگر مسئولین شهرستان بروجن با حضور در منزل پدر مدافع حرم شهید علیرضا جیلان با آنها ابراز همدردی کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین  نکونام گفت: همه شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم از ویژگی های خاصی برخوردارند.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از حرم و مدافع حرم می شود برای انسان روز عاشورا و غربت آل الله تداعی می  شود.

امام جمعه شهرکرد افزود:  این درس عبرتی  شده برای شیعه که دیگر نگذارندچنین صحنه هایی دیگرتکرار شود .

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد:  این خیلی مهم است و ما از آن زمان تا کنون چنین صحنه هایی نداشیم  و هیچ زمان حرم حضرت زینب و رقیه (سلام الله علیها) این چنین مورد تهدید قرار نگرفت و اکنون که این صحنه بوجود آمد شیعه خودش را خوب نشان داد و این شهدا برای این کار انتخاب شدند.

امام جمعه شهرکرد افزود: شهادت ها اثراتش متفاوت است ، شهدای مدافع حرم هم کشور از یک خطر عظیم نجات دادند هم عراق و سوریه را و هم بشریت را و هم توانستند داعش را که دشمن بشریت بود نابود کنند و این خیلی برکت دارد.

وی ادامه داد: خون شهید همیشه برکت دارد اما گاهی برکات این چنینی را همه درک می کنند و همه مردم می دانند اگر این ها نبودند باید در کشور با آن ها می جنگیدیم.

در ادامه این دیدار سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) بعد ابراز همدردی با خانواده شهید سلام فرمانده  کل سپاه را خدمت این خانواده ابلاغ نمود.

سردار اکبری عنوان داشت که اولین شهید مدافع حرم کشور (شهید علی عسگری) از استان چهارمحال و بختیاری بود و امیدواریم شهید جیلان آخرین شهید در برچیده شدن حکومت خلیفه ای داعش باشد و خون این شهید باعث وحدت بین نیروهای ارزشی در دفاع از اسلام ناب  باشد.

ارسال نظرات