خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه این مجمع عالی بسیج برای مسئولین ما یک سرمایه است، گفت: ما باید از این ظرفیت مجمع استفاده کنیم و آن را عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۰۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

مجمع عالی بسیج برای مسئولین ما یک سرمایه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در دیدار با بسیجیان شهرستان ملایر با تبریک هفته بسیج و نابودی و ریشه‌کنی داعش به دست انسان‌های توانمند اظهار داشت: تا مادامی که این شجره طیبه بسیج هست دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی نمی تواند به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: وقتی امام(ره) در خصوص بسیجیان می‌فرمایند «من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم»، دیگر زبان انسان قاصر می‌شود از سردار قاسم سلیمانی بتواند تشکر کند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه بار دیگر آن تفکر مقاومت است که همه دل‌ها و ذهن‌ها و کوی و برزن این کشور را عطر آگین کرد، افزود: این تفکر ثابت کرد مقاومت می‌‌تواند در مقابل زیادی‌خواهان بایستد و جواب دهد همانطور که در عرصه نظامی تفکر مقاومت فائقه است در مسائل اقتصادی و نیز مقاومت حرف اول را می زند یعنی اگر مذاکره هم صورت می گیرد مذاکره برای مقاومت است .

وی با بیان اینکه تفکر مقاومت برای پافشاری بر ارزش‌ها و داشته‌ها است، اظهار داشت: این استقامت برای این است که در عرصه دیپلماسی نیز انسان بتواند آن تفکر و معارف و ارزش‌های خود را همچنان تسطیح کند تا بدانند ما از چه تفکری برخوردار هستیم و فکر نکنند ما مذاکره می‌کنیم برای عقب نشینی ما مذاکره می‌کنیم برای اینکه عقب‌نشینی نکنیم و بتوانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم.

برقراری با اشاره به خدمات مجمع عالی بسیج افزود: در این کشور و در این شهرستان مجمع عالی بسیج یک ظرفیتی است و شاهد هستیم مجمع بسیج و رویکرد این مجمع یک رویکرد پژوهشی و تحقیقاتی است.

وی ادامه داد: مجمع در موضوعات مختلف ورود کرده و در مواردی نیز با تحقیقات و پژوهش آسیب‌هایی را بررسی کرده و راه‌های مقابله با این آسیب‌ها را نیز آورده است .

امام جمعه ملایر با بیان اینکه این مجمع عالی بسیج برای مسئولین ما یک سرمایه است، گفت: ما باید از این ظرفیت مجمع استفاده کنیم و آن را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل ما در عملیات فرهنگی است، بیان داشت: نوبت وقتی به عملیات فرهنگی می رسد معمولا عقب نشینی می‌کنیم مشکل این است.

برقراری با اشاره به اینکه ما باید از این ظرفیت فرهنگی بسیار بالا استفاده کنیم، گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی که پیشنهادهای پخته و ارزشمندی است اما در میدان عمل پای عمل می‌لنگد فله‌فروشی، چوب حراج زدن به سرمایه یک کشور است.

وی افزود: وقتی که صنایع تبدیلی کشور فعال شود چه نیازی به انبار کردن مواد اولیه است، باید برای فروش محصولات منطقه فرهنگ‌سازی شود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه این گونه فعالیت‌ها گمشده‌ای است که پیدا شده است، اظهار داشت: وقتی پیدا شده باید دست اندرکاران کمک کنند برای بازاریابی و تقویت محصول برای توسعه و گسترش آن جلو بروند از این ظرفیت باید استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز این کار در اقتصاد مقاومتی تجلی می کند، اظهار کرد: مبل و منبت، انگور و شیره یک ظرفیت برای شهرستان ملایر است.

برقراری با اشاره به اینکه خود ما باید یک مقدار حرکت کنیم، گفت: هشت ماه از سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» گذشته و چهار ماه از سال آن باقی مانده است باید گزارش دهیم که آیا این شعار را نهادینه کرده‌ایم یا نه و اگر نشود کوتاهی در امر ولایت فقیه کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات