به مناسبت هفته بسیج در مراسمی با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس، مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد از نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان شهرستان میبد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۱۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به مناسبت هفته بسیج در مراسمی با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس، مسوول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد، فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس اداره ورزش و جوانان از نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان پایگاه استعدادیابی تیراندازی با کمان بسیج میبد تجلیل شد.
دکتر کمال دهقانی در جمع ورزشکاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: توسعه ورزش یکی از راهکار‌های افزایش نشاط، سلامتی و پویایی جامعه است که برای تأمین منابع مالی آن نیاز است از ظرفیت خیرین وبخش خصوصی استفاده شود.
نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین سلامتی و نشاط جامعه در گرو گسترش ورزش در بین آحاد مردم و جوانان است خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم هر چه هزینه در امر ورزش افزایش یابد قطعا هزینه‌های درمان و بسیاری از مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.
وی اذعان داشت: قدم گذاشتن در عرصه ورزش همراه با پشتکار و اعتماد به نفس شروع ورزش قهرمانی و کسب افتخارات ملی است. قهرمانان ورزش، سفیران ورزشی در میان مردم هستند و باید در نهادینه کردن ورزش در بین مردم تلاش کنند.
دکتر دهقانی در پایان اظهار داشت: منش پهلوانی و روحیه بسیجی می‌تواند ورزشکاران را به بالاترین جایگاه‌های جهانی برساند. انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر و همکاری جامعه ورزشی و بسیج موجبات رشد و توسعه ورزش در بین جوانان و نوجوانان را فراهم کرد.
در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان کشوری بسیج در مشهد مقدس، فاطمه زارعی (سعید) و فاطمه خلیلی نفرات اول و دوم رشته کامپوند و حسین زارعی، فاطمه زارعی (محمود) نفرات دوم و فاطمه زارعی (مهدی) نفر سوم رشته ریکرو تجلیل شد. همچنین از فاطمه زارعشاهی نفر سوم مسابقات تنیس روی میز کشوری بسیج نیز تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات