فرمانده ناحیه ثارالله درمراسم غبار روبی قبور شهدا:
دهقان خاطر نشان کرد: ما باید یاد و خاطره شهداء را هر روز زنده نگه داریم و راه و روش و منش زندگی شهیدان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم ونگذاریم دشمن در بین جوانان ما نفوذ کند و آنان را از شهدا و ولایت دور کند.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۵۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در عصر روز پنج شنبه ۲ آذر به مناسبت هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بسیجیان و پایوران و فرمانده ناحیه ثارالله یزد با عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدای بخش مرکزی یاد وخاطره این شهیدان والا مقام را گرامی داشتند.
سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله دراین مراسم با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست " بیان داشت: ما باید یاد و خاطره شهداء را هر روز زنده نگه داریم و راه و روش و منش زندگی شهیدان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم نگذاریم دشمن در بین جوانان ما نفوذ کند و آنان را از شهدا و ولایت دور کند.
وی ادامه داد اگر زمانی غفلتی از ما سر بزند، یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم آن روز، روز شکست ما و خوشحالی دشمن خواهد بود، ماباید جوانان و نوجوانان خود را با اهداف و تفکر و ایثار و از خود گذشتگی‌های شهدا آشنا کنیم.
ارسال نظرات