خبرهای داغ:
یادواره شهدا شهرک قشلاق شهرستان آبیک به همت حوزه شهید باهنر قشلاق و با حضور جمعی از مسئولین و خانواده های شهدا و مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۵۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری در یادواره شهدای روستای قشلاق شهرستان آبیک که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد، اظهار کرد: شهدا واقعاً زنده هستند و با بصیرت به این واقعیت واقف هستیم.
وی افزود: برخی در زنده بودن شهدا شک و شبهه دارند که باید به بزرگ‌ترین معجزه پیامبر اکرم(ص) یعنی قرآن مراجعه کنند که در آیات الهی آمده است حتی نباید مرده بودن شهدا به ذهن خطور کند چرا که در نزد خدای متعال رزق و روزی می‌خورند.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) ادامه داد: خدا شهدا را شاهد بر ما قرار داده و این عزیزان بر مملکت مدیریت می‌کنند؛امام صادق(ع) فرموده است هر خوبی که نام می‌برید خوبی بالاتر از آن وجود دارد وقتی که به کلمه شهید می‌رسد، هیچ خوبی در نزد خدای متعال بالاتر از شهید وجود ندارد.
صفاری خاطرنشان کرد: خدا جایگاه ویژه برای شهدا قائل است و همنشین با پیامبران، ائمه‌اطهار(ع) و صالحان و قرآن کریم قرار داده است. وی بیان کرد: نام شهدا در هر کوی و برزنی می‌درخشد که مایه عزت برای ملت بوده و خداوند به شهدا مقام شفاعت داده است که ما باید به حال پدران، مادران شهدا غبطه بخوریم.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) مطرح کرد: اینکه رهبری می‌فرمایند یاد شهدا اجر و ثوابش کمتر از شهادت نیست یک واقعیت است و باید مراسم یادواره‌های شهدا بیشتر برگزار و یاد شهدا نشر داده شود. صفاری در ادامه با اشاره به خطبه غدیر تصریح کرد: این خطبه منشور شیعه است و چهار بار پیامبر اکرم(ص) نام حضرت مهدی(عج) را بیان کرد و انحراف مردم سبب شد امام علی(ع) گوشه‌نشین شود.
این مسؤول خاطرنشان کرد: آمریکا درصدد است با نفوذ در کشور انقلاب را مضمحل کرده و اسلام آمریکایی را روی کار آورد.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) اذعان کرد: آمریکا و اسرائیل تا دین را از نظام نگیرند از انقلاب دست بر نمی‌دارند و نباید در برابر آنان کرنش کرد. صفاری افزود: با مطرح کردن ولایت فقیه از سوی امام راحل جایگاه ولایت فقیه قانون شده و به عنوان جانشین امام زمان(عج) در عصر حاضر تعیین شد.
وی عنوان کرد: همه مکلف هستیم از ولایت فقیه اطاعت محض داشته و گوش به فرمان رهبری باشیم؛ مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب بوده و باید پشت سر مقام عظمای ولایت حرکت کرده و ادامه‌دهنده راه نورانی شهدا باشیم.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: سعادت دنیا و آخرت در گرو تبعیت از ولی فقیه است که باید قدردان وجود نعمت ایشان در نظام باشیم.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها