خبرهای داغ:
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمکران بر بالای برج میلاد

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در روز 9 ربیع الاول پرچم مسجد مقدس جمکران با حضور خادمان این مسجد مقدس بر بالای برج میلاد به اهتزاز درمی‌آید.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم صدوقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: در روز پنجم آذرماه مراسمی به این مناسبت با سخنرانی آیت‌الله صدیقی و مداحی حاج سعید حدادیان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه ششم آذرماه همایش منجی موعود با حضور 2500 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه به مناسبت سالگرد آغاز امامت امام مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: صبحگاه مشترک در روز سه شنبه 7 آذرماه با حضور فرماندهان لشکری و شرکت یگان‌های مختلف از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به نام عهد سربازی با امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

صدوقی با اشاره به برگزاری همایش اعضای کانون‌های مهدویت در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: به مناسبت اختتامیه جشنواره عهد همایش پنج هزار نفری با حضور اعضای کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، افتتاحیه این جشنواره در روز نیمه شعبان بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پوستر 9 ربیع الاول توسط استاد نجابت طراحی شده است، همچنین در روز 9 ربیع الاول پرچم مسجد مقدس جمکران با حضور خادمان این مسجد مقدس بر بالای برج میلاد به اهتزاز درمی‌آید، به دنبال برپایی نمایشگاه پوستر مهدویت در فرودگاه امام خمینی(ره) نیز هستیم.

 
ارسال نظرات