خبرهای داغ:
مدیرهنری نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام خبر داد:
مدیر هنری نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام گفت: در نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام 8 داور فیلم های اکران شده در جشنواره را مورد قضاوت قرار می دهند که از 2 نفر از داوران قزوینی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۷۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

سام چگینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام در استان قزوین اظهار کرد: این جشنواره هر ساله در شهر سیدنی کشور استرالیا برگزار می شود و یک کشور دیگر هم همزمان با آن نسبت به برگزاری جشنواره مذکور اقدام می کند.
وی افزود: در سال جاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام در کشور ایران برگزار می شود که استان قزوین برای این امر خطیر انتخاب شده است.
مدیرهنری نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام اضافه کرد: پیش از این در چند دوره دیگر جشنواره بین المملی فیلم کوتاه بی کلام در استان های کرمان و یزد برگزار شده است.
چگینی ادامه داد: جشنواره مذکور در 7 آذرماه سال جاری ساعت 16 در سینما مهتاب با مشارکت انجمن سینمایی، شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین برگزار می شود که ورود برای عموم مردم هم آزاد است.
وی عنوان کرد: در کنار برگزاری جشنواره یک ورک شاپ هم برای علاقمندان تدارک دیده شده که از ساعت 9 صبح تا 12.5 ظهر برگزار می شود..
مدیرهنری نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام با اشاره به حضور داوران ایرانی در این دوره از جشنواره تصریح کرد: نکته قابل توجه در این دوره از جشنواره، داوری کردن فیلم های جشنواره توسط داوران ایرانی است و این نخستین دوره ای است که تمام داوران جشنواره ایرانی هستند.
چگینی گفت: داوری این دوره از جشنواره به صورت کامل در ایران انجام و نتایج آن به سیدنی استرالیا اعلام می شود و آنها دخالتی در داوری فیلم های منتخب نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام ندارند.
وی با اشاره به اینکه در نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام 8 داور فیلم های اکران شده در جشنواره را مورد قضاوت قرار می دهند که از 2 نفر از داوران قزوینی هستند، بیان کرد: این جشنواره در بخش های مختلف بهترین فیلم، بهترین تصویربرداری و بهترین کارگردانی مورد قضاوت داوران قرار می گیرد.
مدیرهنری نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با سفارت استرالیا انجام شده تا رایزن فرهنگی آن ها برای حضور در جشنواره به قزوین سفر کند.
چگینی یادآور شد: با توجه به اینکه مدت زمان برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم گکوتاه بی کلام فقط یک روز است امکان حضور تمام فیلم سازان در این جشنواره میسر نیست.
/1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها