خبرهای داغ:
با حضور ۲۵۰۰ روحانی استان قم، همایش منجی موعود به مناسبت نهم ربیع در جمکران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۷۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

همایش منجی موعود در جمکران برگزار می‎شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم صدوقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: این برنامه در شب شهادت حضرت با مداحی حاج محمدرضا طاهری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی برگزار می‎شود.

وی افزود: به مناسبت نهم ربیع و آغاز امامت امام زمان (عج) نیز در روز دوشنبه 6 شش آذرماه نیز همایش منجی موعود با حضور 2500 نفر از طلاب حوزه با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و جامعه المصطفی(ع) برگزار می‎شود.

معاون فرهنگی جمکران بیان کرد: سه شنبه شنبه صبح نیز یک صبحگاه مشترک در ساعت 8:30 با حضور مسئولان کشوری و لشکری با حضور منتخبان یگان‎های ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و بسیج و طلاب و دانشجویان در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار می‎شود که عنوان آن، بیعت لشکریان امام زمان(عج) است که عهدنامه ای نیز در این مراسم قرائت می‏شود.

وی گفت: پس از نماز ظهر و عصر همایش 5 هزار نفری اعضای کانون‎های مهدوی دانشجویان سراسر کشور را همراه با جشنواره ادبی دانشجوی عهد است که در روز 9 ربیع برگزار می‎شود.

صدوقی با اشاره به به برگزاری همایش بزرگ عهد بیان کرد: عصر روز 9 ربیع مراسم عهد سربازی پس از نماز مغرب و عشا با حضور خادمان حرم مطهر(س) ... با برنامه‏هایی چون خطبه خوانی برگزار می‎شود؛ شام 9ربیع نیز سخنرانی و قرائت دعا توسط حجت‎الاسلام میرزا محمدی برگزار می‎شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اهتزار پرچم مسجد مقدس جمکران در روز نهم ربیع در برج میلاد خبرداد و گفت: رونمایی از پوستر نهم ربیع و برگزاری نمایشگاه مهدوی در فرودگاه امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‎های این روز است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها