امام جمعه شهرستان باخرز تاکید کرد: امروز عده‌ای هستند که اجازه نمی‌دهند چرخ اقتصاد کشور بچرخد و بسیج باید در تقابل با این جریان، در عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی ورود پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۸۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده، در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت مردمی بر تروریست‌های داعش گفت: امروز این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن در رو به پایان رسیده است، با نابودی داعش در سوریه و عراق بر همگان روشن شد. امروز اگر کسی اهانت و جسارت و حرمت شکنی نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، با پاسخ محکم فرزندان نظام روبرو خواهد شد و ابرقدرتی کشور ما و نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی به دنیا ثابت شده و این قدرت منتسب به پروردگار متعال است.

وی با اشاره به دوران پس از داعش افزود: تکلیف امروز بسیج، کار فرهنگی و بصیرت افزایی است و این خواسته مقام معظم رهبری است که در پاسخ به نامه سردار سلیمانی به آن اشاره فرمودند. الان جمهوری اسلامی ایران در جبهه‌های دیگر در تقابل با دشمن قرار دارد که جبهه اقتصادی یکی از این تقابل‌ها است و تفکر بسیجی در این عرصه باید با قدرت حضور پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده اضافه کرد: امروز عده‌ای هستند که اجازه نمی‌دهند چرخ اقتصاد کشور بچرخد و بسیج باید در تقابل با این جریان، در عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی ورود پیدا کند. مردم باید در کنار مسئولین باشند و به یاری آن‌ها بروند، چرا که توان مسئولان ما بیشتر از این نیست و باید تفکر بسیجی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی ترویج پیدا کند و حضور مردم در این عرصه بیشتر شود.

امام جمعه باخرز به مشکلات کشاورزان باخرزی نیز اشاره کرد و اظهار داشت:چرا باید کشاورزان باخرزی که تمام چشم و امیدشان به فصل زعفران است و بیشترین زحمت را برای بدست آوردن این محصول می‌کشند، کمترین سود را ببرند و سود حاصل از تلاش آن‌ها به جیب عده خاصی برود؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها