جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مغتنمی است تا درس ایستادگی و پایمردی و مقاومت جوانان این مرز و بوم را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی صبح امروز در یادواره شهدای اداری کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید جهادگر محمدعلی فارسی(شهید شاخص کشوری) و شهید جهادگر قهرمان چلبی در شهرستان کمیجان گفت: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این بی‌ثباتی منطقه، مرهون  فداکاری شهیدانی است که برای دفاع از دین و ناموس این ملت تا آخرین قطره خون خود در برابر جبهه استکبار ایستادند.

وی افزود: شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ما آموختند که می‌توان بدون حضور آمریکا زندگی معنوی و سیاسی داشت و با اقتدار و صلابت در دنیا زندگی کرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: روحیه استکبارستیزی و ولایتمداری شهدا در جبهه‌های نبرد آن نتیجه‌ای را رقم زد که امروز بسیاری از دانشگاه‌های نظامی غرب عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 ایران را تدریس می‌کنند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن راه شهدا گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مغتنمی است تا درس ایستادگی و پایمردی و مقاومت جوانان این مرز و بوم را به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا جوانانی که مدیران آینده نظام هستند بتوانند با قدرت و صلابت این انقلاب را به پیش ببرند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمود؛ «شهادت هنر مردان خدا است» و به راستی شهدایی مانند شهید حججی کم نیستند که از سر گذشتند تا امنیت و آرامش در کشور حاکم باشد و هیچ کسی حتی خیال تعدی به کشور و میهن عزیزمان را در ذهن خود نپروراند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: جوانان باید درس ایثار، شجاعت، شهامت، فداکاری و شهادت را از شهدای عزیز و گرانقدر این مرز و بوم فرا بگیرند و لحظه‌ای اجازه تعدی دشمن به این کشور را ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات