یادواره «لاله‌های آسمانی» شهر آوه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، یادواره شهدای «لاله‌های آسمانی» با حضور پرشور مردم ولایی و جمعی از مسئولان شهر آوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۹۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

حجت‌الاسلام آبیار نماینده موسسه سیره شهدای قم در این یادواره معنوی گفت: شهدا دارای امتیازات ویژه‌ای هستند و یکی از این امتیازات استجابت دعای آنها به اذن خداوند متعال است.

وی افزود: خداوند روی شهدا را زمین نمی‌اندازد و هر آنچه را که از پروردگار طلب کردند، به آنها عطا فرمود. شهدا ثابت کردند که می‌شود مثل حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) به مرز انسان کامل رسید تا جائیکه فرشتگان به مقام شهدا غبطه خوردند.

نماینده موسسه سیره شهدای قم در ادامه امتیاز دوم شهدا را حیات در دنیا و آخرت برشمرد و افزود: این حیات شهدا، حیات برزخی صرف نیست؛ مصادیق در این رابطه با مستندات حقیقی وجود دارد مانند امضای رضایت‌نامه کارنامه فرزند شهید وغیره.

حجت‌الاسلام آبیار ادامه داد: شهدا می‌توانند به اذن خداوند در عالم دنیا دخل و تصرف داشته باشند. به حیات شهدا بایستی ضمن اعتقاد، اعتماد کامل داشته باشیم.

وی افزود: از امتیاز دیگر شهدا، مقام شفاعت است منتها شرطش این است که با هر شهیدی خو و انس گرفتید او شفاعت می کند. پس سر عهد و پیمان با شهدا باشیم.

در این مراسم از گروه مدیحه و جمع‌خوانی جانبازان قمر بنی‌هاشم(ع) قم به اجرا پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار