خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه واقعه پنج آذر گرگان باید برای نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: بسیج یک حرکت خودجوش، به‎هنگام و به موقع است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۰۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در مراسم نمادین غبارروبی و عطرافشانی یادمان شهدای 5 آذر گرگان اظهار کرد: برتری انقلاب اسلامی در داشتن نیروی انسانی متعهد و انقلابی است.

وی برگزاری این مراسم را مهمانی لاله‎ها عنوان کرد و افزود: ما اکنون میزبان ۱۴ شهید خوشنام هستیم، که انقلاب اسلامی و بسیج مرهون خون پاک شهداست، شهدایی که قبل از انقلاب اسلامی به صورت خودجوش به میدان عمل آمدند.

فرمانده سپاه گرگان؛ حرکت مردمی در واقعه پنج آذر را به مثابه آتش به اختیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تعبیر کرد و گفت: ما به خود می‎بالیم که در شهر گرگان قبل از اینکه بسیج و انقلاب اسلامی تشکیل شود مردم خوب شهرمان به صورت خودجوش پای آرمان‌ها و دین‎شان بودند و در این مسیر جان خود را فدا کردند و عمل به هنگام و به موقع آنها باعث شد تا کارنامه زرین مردم انقلابی گرگان را داشته باشیم.

مهاجر با طرح این پرسش که آیا ما توانسته‎ایم حق قیام مردمی واقعه پنج آذر گرگان را به درستی به جای آوریم، تصریح کرد: قیام‎های مردمی زیادی در کشورمان ثبت شده و مردم به صورت خودجوش در آن حضور داشتند و برای یاد آوری و گرامیداشت آن ایام؛ مردم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند اما جای واقعه پنج آذر گرگان در این میان خالی است.

وی ثبت واقعه پنج آذر گرگان را نشان از تلاش مسوولان خواند و گفت: در قیام تبریز ۱۶ شهید، قیام مردم آمل ۱۳ شهید، قیام مردم قم پنج شهید تقدیم شد در واقعه پنج آدذر گرگان نیز 14 شهید تقدیم کردیم.

فرمانده سپاه گرگان ابراز امیدواری کرد سال آینده برای گرامیداشت واقعه پنج آذر گرگان به دیدار مقام معظم رهبری نائل تا یکی از آرزوهای دیرینه مردم این خطه شمالی محقق شود.

مهاجر با تاکید بر اینکه واقعه پنج آذر گرگان باید برای نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: بسیج یک حرکت خودجوش، به‎هنگام و به موقع است.

وی بیان کرد: برتری انقلاب اسلامی در داشتن تجهیزات نیست بلکه در داشتن انسان‌های مومن، متعالی و رشد یافته‎ای است که از این تجهیزات استفاده می‌کنند و برتری انقلاب اسلامی در داشتن نیروی انسانی متعهد و انقلابی است.

فرمانده سپاه گرگان گفت: پیروزی‌های متعدد انقلاب اسلامی به خاطر اخلاص و تعهد بسیجیانی است که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، هر مسوولیتی که به ما سپرده می‌شود باید نسبت به آن مراقبت کنیم و باید خدمت صادقانه را سرلوحه قرار دهیم.

مهاجر بیان کرد: برخی می‌خواهند یاس و ناامیدی را در جوانان به وجود آورند باید فضای روانی جامعه به سمت امید و نشاط پیدا کنند.

وی افزود: هر کدام از ما در کشتی انقلاب نشسته‌ایم در آن می‎توانیم سوراخ ایجاد کنیم یا می‎توانیم جلوی نفوذ و سوراخ شدن کشتی انقلاب را بگیریم لذا باید هوشیار باشیم در خدمات‎رسانی به مردم دریغ نکنیم و در جریان انقلاب اسلامی حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه گرگان اظهار کرد: برخی گلایه می‎کردند با توجه به تقارن واقعه پنج آذر گرگان با روز بسیج مستضعفین که این واقعه در تقارن با روز تشکیل بسیج کمرنگ دیده می‎شود لذا ما سعی کردیم برای بزرگداشت واقعه تاریخی پنج آذر گرگان سنگ تمام بگذاریم.

مهاجر گفت: سینه ما سپر بلا خواهد بود و هر لحظه خطر باشد چه در زلزله و یا کمک به مردم همه بسیج می‎شویم و برای رفع مشکلات گام برمی‎داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها