معاون بهداشت و درمان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این مراکز با توجه به امکاناتی که دارند، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان سپاه، ایثارگران، خانواده شهدا، نیروهای مسلح و بسیجیان آماده ارائه خدمت به اقشار مختلف و مردم استان مرکزی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ سرهنگ پاسدار ابوالفضل غریبی معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین تودیع و معارفه مدیر درمانگاه سپاه شهید سید مصطفی خمینی(ره) که با حضور برخی مسئولان سپاه استان و ناحیه خمین برگزار شد با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی به مردم گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت‌رسانی به مردم از جمله وظایف مسئولان است.

وی به فعالیت مراکز درمانی وابسته به سپاه در استان مرکزی اشاره کرد و افزود: این مراکز با توجه به امکاناتی که دارند، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان سپاه، ایثارگران، خانواده شهدا، نیروهای مسلح و بسیجیان آماده ارائه خدمت به اقشار مختلف و مردم استان مرکزی است.

معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در راستانی خدمت رسانی بیشتر و با کیفیت،  تعدادی از مراکز درمانی موجود در استان و برخی از شهرستان ها ارتقا یافته و تعدادی نیز در حال ارتقاء، بهسازی و تجهیز شدن هستند.

سرهنگ پاسدار غریبی با اشاره به وضعیت مرکز بهداشتی و درمانی بسیج در خمین گفت: در سال‌های گذشته در شهرستان خمین به امر ارتقاء این مرکز مورد توجه قرار نگرفته است و با توجه به آمار بالای مراجعه شهروندان به این مرکز بهداشتی و درمانی، در سه سال اخیر ارتقاء و تجهیز این مرکز درمانی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تجهیز و افتتاح کلنیک دندانپزشکی در دو بخش بزگسالان و کودکان، تاسیس داروخانه، آزمایشگاه و غیره از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء امکانات این مرکز درمانی است که آماده ارائه خدمت به عموم شهروندان با  تعرفه و هزینه پایین است.

معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به این که فضای فیزیکی آزمایشگاه از بخش درمانی مجزا نبود، ساخت و تجهیز ساختمان آزمایشگاه در دست انجام شدن است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات غلامعباس منتظران تقدیر و ابوالفضل احمدی به عنوان مسئول جدید مرکز درمانی سپاه روح‌الله در خمین معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات