خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران به یک کشوری اثر گذار در منطقه خاور میانه و در جهان تبدیل شده است و به فرموده مقام معظم رهبری معجزه انقلاب اسلامی شکست آمریکاست.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۰۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، علیرضا ابراهیمی به مناسبت هفته بسیج در یادواره شهدای روستای اکبرآباد آزادشهر به رشادتها و دلاورمردیهای بسیجیان در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: راه و مسیر مبارزه ما با نظام استکبار و نظام سلطه همچنان ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه انقلاب ما 38 سال قبل به ثمر نشست، بیان کرد: انقلاب ما حاصل مبارزه افرادی بود که مردانه در مقابل رژیم طاغوت ایستادگی کردند و زمانی به پیروزی رسید که دنیای معاصر ما در دو تفکر لیبرالیسم و کمونیسم جاری بود.

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)ظهور کرد افزود: امام خمینی (ره) مجاهدی خستگی ناپذیر و آگاه به شرایط جهانی بود که ملت را با خود همراه کرد و از هیچ چیز بجز خداوند متعال هراس نداشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در طول 8 سال جنگ دشمن با تمام توان و حمایت کشور های تحت سلطه غرب، ملت بزرگ ایران با سختی های فراوان به مبارزه 38 ساله خود ادامه داد و با گذراندن همه فشار ها و تحمل سختی ها به مسیر انقلابی و خدایی خود همچنان با قوت و قدرت ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز ایران به یک کشوری اثر گذار در منطقه خاور میانه و در جهان تبدیل شده است و به فرموده مقام معظم رهبری معجزه انقلاب اسلامی شکست آمریکاست.

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز سازمان داعش از بین رفت اما تفکر داعش همچنان وجود دارد و وظیفه همه افراد است که با تفکر داعش هم مبارزه کنند.

ابراهیمی افزود: نظام های استعماری با شکست داعش ، دست از مبارزه با ملت های آزادی خواه نخواهند کشید و مبارزه آنها مبارزه تمام عیار امروز است.

وی با اشاره به هوشیاری رهبر انقلاب نسبت به مسائل جهان اسلام گفت: معتقدم شکست داعش 3 ضلع داشت و یک ضلع آن رهنمود های مقام معظم رهبری بود که در مبارزه با داعش مهم و اثرگذار بود.

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت مردم و آمادگی مردم در تمام صحنه های انقلاب مردم و دل سوزان نظام را به آینده امیدوار خواهد کرد و امداد الهی پشت سر این مردم ، نظام و انقلاب خواهد بود .

انتهای پیام/

خلیل خسرویان خبرنگار خبرگزاری بسیج از آزادشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها