خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضفعین با بیان اینکه اعتلای بسیج یکی از برنامه های اصلی سازمان بسیج است،گفت:پیشرفت در فضای علمی از نان شب هم برای انقلاب اسلامی و ایران ضروری تر است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۰۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از جهادگران بسیجی عرصه علم،پژوهش و فناوری ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش و تفکر تکفیری، اظهار داشت: شاید صحبت هایی که امروز عرض می کنم،برای مسئولان تکراری باشد اما چاره ای نیست و باید تکرار مکررات کرد؛ در ابتدایی که بنده مسئولیت را بر عهده گرفتم، هدفمان را همان چهار نکته ای که مقام معظم رهبری در نظر داشتند یعنی علم،فرهنگ،دفاع و خدمت رسانی؛ در بسیج دنبال کردیم و بنده در انتظار اثرات این چهار هدف در کشور در روزهای آینده خواهم بود تا برنامه ها، روابط و به طور کلی به چهارچوب بندی هایی که در نظر داشتیم،دست پیدا کنیم.
وی افزود: در بسیج، اعتلا جزو کلید واژه ای برتر است، چه بسا که فضای علمی و پژوهشی، اعتلای علمی خود را نمایان می کند و پیشرفت در فضای علمی از نان شب هم برای انقلاب اسلامی و ایران ضروری تر است.
سردار غیب پرور تاکید کرد: اگر قرار باشد گزارش سازمان بسیج از این بنده حقیر ارائه شود، چه بهتر است که در خصوص اعتلای بسیج باشد، این نگاه را باید در مسیر تکنولوژی و پیشرفت قرار داد تا تحول در ایران عزیز اتفاق بیفتد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اعتلای بسیج در عرصه علم، نیازمند نگاه تحولی است، گفت: ما می خواهیم رو به جلو و مکمل حرکات گذشته در سازمان بسیج مستضعفین داشته باشیم و یکی از موضوعات تحول در علم، از همین دانشگاه شروع می شود و ای کاش وزیر علوم در این جلسه حضور داشتند و پاسخگو بودند چرا که من وقتی می شنوم که دانشجویی با نمره 20، فقط به دلیل عملکرد انقلابی اش؛جذب هیئت علمی دانشگاه نمی شود، افسوس می خورم.

وی افزود: شان بسیج، مطالبه گری است و کجاست این زبان مطالبه گری شما بسیجیان که از وزیر علوم پاسخ بخواهد؟ من امروز شنیدم خواهری به دلیل فعالیت های انقلابی و بسیجی، از دو ترم تحصیلی دانشگاه محروم شد.

سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: عرصه علم،امروز ساحت قدسی برای انقلاب اسلامی محسوب می شود و در سراسر کشور  نیروهای مستعد انقلابی، موج می زند و ما نسبت به آنها وظیفه داریم، چون رهبرانقلاب در حکم تنفیذ اینجانب  برحضور سازمان یافته جوانان در بسیج تاکید داشتند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اعتلای بسیج با شبکه سازی و روحیه انقلابی گری میسر می شود و جایی برای مماشات نیست، تصریح کرد: هجرت پیامبر (ص) با حرکت آغاز شد و ایشان به ما درس دادند که موفقیت با حرکت رو به جلو میسر می شود و امروز که رسالت انقلاب بر دوش ماست، نباید توقف کنیم و حرکت رو به جلو، مایه موفقیت ماست.

 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها