خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج):
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) گفت: بسیج هیمنه پوشالی داعش را از هم فرو پاشید.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۱۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کاظم حسینی در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه بسیج به عنوان یادگار امام (ره) امروز به عنوان یک الگو در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است گفت: بسیج امروز مایه عزت کشور و نظام و باعث رعب و وحشت دشمنان شده است و اگر بسیج نبود یک نقیصه بزرگ در کشور داشتیم.
وی ادامه داد: شهیدان احمدی روشن و شهریاری از شاخص ترین بسیجیانی بودند که وقتی احساس کردند این کشور برای درمان بیماران سرطانی به غنی سازی 20 درصد نیاز دارد بی هیچ چشمداشتی شبانه روزی کار کردند تا به این هدف نائل شدند و اگر به این 20 درصد دست نمی یافتند غرب ما را در مذاکرات راه نمی داد.
حسینی بحث هسته ای، محور مقاومت، موشک، تروریسم و حقوق بشرو نفوذ منطقه ای ایران را مهمترین چالش های انقلاب اسلامی با نظام سلطه و در راس آن آمریکا دانست و ابراز داشت: ما در طول تاریخ تمدن کشورمان 4 بار به آمریکا اعتماد کردیم و در هر 4 بار جوابی دریافت نکردیم که اعتماد اخیر ما در بحث برجام و هسته ای بود.
وی با بیان اینکه آمریکا از بحث موشکی ایران واهمه دارد خاطر نشان کرد: آمریکا 80 پایگاه در دنیا دارد که 21 پایگاه آن در تیررس موشک های ماست به همین دلیل موضوع مذاکرات موشکی را پیش می کشد.
حسینی تاکید کرد: آمریکایی داعش را برای 40 سال آینده برنامه ریزی کرده بودند و داعش در واقع پاتکی برای بیداری اسلامی بود و به اذعان خودشان معکوس حزب الله را درست کرده بودند ولی بسیج هیمنه آن را فرو پاشید.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به نفع محور مقاومت است و قدرتی نوظهور در منطقه در حال شکل گیری است خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در هندسه سیاسی این قدرت در حال نقش آفرینی است و امروز استکبار از قدرت روز افزون ایران احساس خطر می کند.
2001پ30/

ارسال نظرات
پر بیننده ها