فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک ارتش مردمی سوریه و حشدالشعبی در عراق را از نمونه‌های موفق تفکر بسیجی دانست و گفت: اگر امروز شاهد نابودی داعش و تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه هستیم به دلیل همین تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۱۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در دیدار با جمعی از بسیجیان این ناحیه که به مناسبت هفته بسیج صورت برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که توسط حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب صورت گرفت، تشکیل نیروی مردمی بسیج بود و مردم به واسطه بسیج، در انقلاب تأثیرگزار شدند.

وی افزود: امروز در تلاطماتی که برای کشور اتفاق می‌افتد و هرکجای دیگر که بنای مبارزه و تقابل با دشمن باشد، مردم در قالب بسیج به میدان می‌آیند و نمونه آن را در ۸ سال دفاع مقدس شاهد بودیم و این همان تأثیرگزاری مردم در نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک به هجمه‌های اخیر دشمنان نظام به سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: دشمن از فراگیر شدن تفکر بسیجی در دیگر کشور‌های منطقه به شدت هراس دارد و به همین دلیل سپاه و بسیج را مورد هجمه خود قرار داده است. امروزه با صدور تفکر بسیجی به کشور‌های دیگر، شاهد بیداری اسلامی هستیم.

پاسدار رضایی، ارتش مردمی سوریه و حشدالشعبی در عراق را از نمونه‌های موفق تفکر بسیجی دانست و گفت: اگر امروز شاهد نابودی داعش و تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه هستیم به دلیل همین تفکر بسیجی است که در میان مردم این کشور‌ها رشد پیدا کرده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن از هویت بسیجی می‌ترسد، چراکه بسیج را مانع بزرگی در راه رسیدن به اهداف خود در منطقه می داند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات