خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه استان سمنان گفت: ایستادگی و مقاومت و نترسیدن از هیاهوی دشمنان رموز موفقیت و پیروزی برابر مستکبران عالم است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی استادحسینی فرمانده سابق سپاه استان سمنان در آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج عشایری حبیب ابن مظاهر شهر کلاته رودبار اظهار ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی رزمندگان مدافع حرم اظهار کرد: تمام رزمندگان به ندای رهبر لبیک گفتند و به فرماندهی سردار  حاج قاسم سلیمانی پیروزی شیرینی را به ارمغان آوردند.

وی با تصریح به اینکه با شروع این جنگ بعضی بی تعصبها و بی غیرتها می گفتند ما را به سوریه وعراق چه کار و  درک آنها این نبود، افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم وخدا را شاکریم که بعد از شش سال ریشه داعش از بین رفت.

فرمانده سابق سپاه استان سمنان ضمن برشمردن پیروزی هشت سال دفاع مقدس نترسیدن از هیاهوی دشمن و ایستادگی را رمز موفقیت دانست و بیان کرد: بعضی دشمن را راستگو و درست کردار می دانستند؛ اما دیدند که در مذاکرات به عهد خود پایبند نبودند وهر روز با یک برنامه سنگی جلوی پای کشورمان می اندازند.

این آیین که با حضور امام جمعه کلاته رودبار، رئیس شورای اسلامی شهرکلاته رودبار وفرمانده گردان دفاع مقدس حاج رجب بینائیان، فرمانده حوزه صاحب الزمان (عج) و معتمدین برگزار شد، از زحمات مهدی بینایی باشی تقدیر و شعبان بینائیان به عنوان فرمانده پایگاه بسیج عشایری حبیب ابن مظاهر شهرکلاته رودبار معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها