مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است، گفت: امروز بسیج فرامرزی شده و این مدال افتخاری است که حضرت امام خمینی (ره) به ملت ما داده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌السلام مشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک، در جمع بسیجیان ولایتمدار حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج، نماد وحدت و خلوص بوده و به حق، خاستگاه ایمان، اخلاص، عشق، ایثار و شهامت مجاهدان فی سبیل‌الله است.

وی به خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با غیرت، توکل، اخلاص و ولایت‌مداری و غیرت حضور یافتند.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: شور و شوق نیروهای با ایمان بسیجی برای خدمت به مردم و ایستادن در مقابل ظلم، کفر و استکبار جهانی در سایه اجرای فرامین مقام معظم رهبری از ویژگی‌هایی است که این نیروها را عزیز ملت ایران کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک ضمن همدردی با مردم داغدار غرب کشور، گفت: نمایش مقتدرانه بسیجیان در فعالیت‌های فرهنگی هفته بسیج و جمع‌آوری و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم زلزله زده غرب ایران اسلامی قابل تحسین است و این باعث تقویت اعتماد مردم به بسیج خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج فرامرزی شده و این مدال افتخاری است که حضرت امام خمینی (ره) به ملت ما داده است، تمامی بسیجیان می‌بایست در خانواده و جامعه نمونه و تحسین برانگیز باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات