خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه آمادگی در برابر توطئه های مختلف دشمنان رسالت بزرگ بسیجیان است، گفت: بسیجیان باید در برابر توطئه های گوناگون دشمنان واکنش به موقع داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۸۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید احمد عبدالهی در نشست علما، روحانیون، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان افزود: بسیج پدیده ای بی نظیر و از افتخارات امام راحل است که براساس ضرورت و برای تحقق اهداف انقلاب و اسلام راه اندازی شد.


وی با اشاره به راه اندازی و نابودی گروهک تکفیری داعش هم گفت: این گروهک افراطی توسط دشمنان به نام اسلام راه اندازی شد که با اتحاد و اتفاق برادران مسلمان در کشورهای مختلف پایان یافت.


وی تقویت اتحاد بین مسلمانان را ضروری دانست و بیان کرد: اتحاد هر چه بیشتر بین مسلمانان در اقصی نقاط جهان باعث ناامیدی دشمنان در اجرای توطئه ها می شود.


امام جمعه اهل سنت اسدیه ادامه داد: تقوای مسلمانان باعث برهم زدن نقشه های دشمنان می شود چرا که اگر ما مسلمانان تقوا و صبر داشته باشیم مکر دشمنان هرگز تاثیرگذار نخواهد بود.


مولوی عبدالهی بیان کرد: اسلام دین کاملی است و برای هدایت و تربیت انسانها برنامه های جامعی ارائه داده که عمل به دستورات الهی مسلمانان را به سعادت می رساند.


وی امنیت را از نعمت های بزرگ خداوند متعال دانست و گفت: بدون امنیت نمی توانیم دستورات الهی را اجرا و اعمال صالح خود را انجام دهیم.


وی همچنین تبریک ماه ربیع الاول، اظهار کرد: باید در این ماه مسلمانان سجده شکر بجای آوردند و خداوند متعال در قرآن کریم بر نعمت وجود رسول گرامی اسلام بر مسلمانان منت گذاشته است و از طرفی سربلندی و رستگار شدن مسلمانان در گرو پیروی از سیره این شخصیت بزرگوار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها