خبرهای داغ:
امام جمعه مهدیشهر گفت: تعقل، تفکر و بصیرت افزایی از مهمترین شاخصه های بسیج محسوب می شود.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر،حجت الاسلام محمد بارانی در نشستی که با حضور فرماندهی سپاه ومسئولین بسیج شهرستان مهدیشهر به مناسبت هفته بسیج در دفترامام جمعه مهدیشهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: تعقل و تفکر و بصیرت افزایی باید سرخط یک بسیجی باشد و در راستای کنترل زبان برای خودشناسی، تلاش و تفکر داشته باشد.

وی در ادامه یکی از عوامل موفقیت را ادب نسبت به معصومین در رسیدن به کمالات انسانی را تواضع و فروتنی و افتادگی عنوان کرد که سریع تر در محضر امام معصوم(ع)به مقصود می رساند.

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به اینکه، شهدا پرچم انقلاب اسلامی را به دست جوانان سپرده اند خاطرنشان کرد: شهید این مسیری راکه با مجاهدت وایستادگی و نثار خون خود سپری کرده است؛ امروز به نسل چهارم انقلاب سپرده شده که نسل چهارم انقلاب کارگردان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: تقویت روحیه انقلابی و دردمندی برای انقلاب اسلامی نیاز امروز جامعه ما می باشد که روحیه انقلابی و جهادی و بصیرتی از اهمیت به سزایی بر خوردار است.

بارانی تصریح کرد: دشمن هیچگاه دست از دشمنی بر نمی دارد و در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی  و اقتصادی به دنبال دشمنی است.

بارانی اضافه کرد: شجره طیبه وپاکیزه و پرثمر بسیج ،این نهال درخشنده که بنیانگذار انقلاب اسلامی غرس کردند شامل برکات واثراتی در جامعه بوده که در هشت سال دفاع مقدس به وضوح دیده می شود که اگر بسیج و بسیجیان نبودند؛ قطعا این همه پیروزی شامل ملت ایران نمی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها