صبح امروز با حضور مسوولین شهر فین و دکتر مومنی رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان بیمارستان صحرائی شهدای فین افتتاح و خدمات رسانی رایگان به مردم این منطقه را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۰۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دکتر مومنی در این باره گفت: طی جلساتی که با حضور بخشدار, شهردار و دیگر مسئولین این شهر گرفته و همچنین نیاز سنجی منطقه ای که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد امروز بیمارستان صحرائی شهدای فین ارائه خدمات رایگان به مردم عزیز منطقه فین را آغاز کرد.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم مخصوصا مردمی که در مناطق محروم جامعه زندگی میکنند از وظایف انسانی ما است که این کار هم نوعی جهاد در راه خداست و خوشبختانه این روحیه در پزشکان, پرستاران و کلیه کسانی که در حوزه درمانی مشغول هستند وجود دارد و امروز شاهد این موضوع بودیم.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: در اولین روز از آغاز بکار بیمارستان بیش از 700 نفر نام نویسی کرده بودند که پذیرش شده و به متخصصین ارجاع داده شدند.
گفتنی است متخصصین اطفال, زنان و زایمان, داخلی, عفونی, دندانپزشکی, جراح عمومی و همچنین کارشناس تغذیه, بینایی سنجی, روانشناس و پرستاران در این بیمارستان به مردم شریف منطقه فین خدمات رایگان ارائه کردند.
غربالگری قند و فشارخون از دیگر خدماتی بود که انجام شد.
دکتر مومنی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه کسانی که در این کار خداپسند شرکت کردند گفت: انشالله سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان بزودی دومین بیمارستان صحرایی را در بخش رضوان شهر فین برپا خواهد کرد.

ارسال نظرات