به مناسبت هفته ی بسیج، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان و مسئولین نواحی سپاه استان البرز با حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرج دیدار کردند.  
کد خبر: ۸۹۵۳۷۰۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ظهر امروز و به مناسبت هفته بسیج به مناسبت هفته ی بسیج، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان و مسئولین نواحی سپاه استان البرز با حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرج دیدار کردند.

سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: این نهاد مردمی و تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین را راهگشای پیشرفت جامعه اسلامی دانست.

مولایی در ادامه با اشاره به تهدیدات و توطئه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی گفت: با وحدت کلمه، بصیرت و آگاهی، حفظ روحیه بسیجی در جامعه و پیروی از ولایت‌فقیه تمام توطئه‌های  دشمن نقش برآب خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا کرمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در این دیدار نیروهای بسیج مومن و با اخلاص نامیدند که پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی هستند و در ادامه افزودند: بسیج نیروهای مردمی هست که در همه ابعاد و امورات و قشرهای جامعه فعالیت دارند و دارای روحیه مسئولیت پذیر هستند.

حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرج نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج افزود : قوی‌ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار، همان سنگر بصیرت و معنویت و استقامت و تقوا در زیر پرچم عزت‌بخش ولایت و رهبری است که نقشه راه مردم و بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه شود.

ارسال نظرات