شهردار یاسوج از اجرای برنامه های مختلف برای روان سازی ترافیک در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۳۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
ستهن مقدم در ششمین جلسه شورای ترافیک استان با اعلام این خبر گفت: معضل و عامل اصلی ایجاد ترافیک در شهر یاسوج نبود پارکینگ است که با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، پارکینگ در چند نقطه این شهر در حال ساخت است.
وی افزود: خط کشی معابر و خیابان ها، خط کشی عابر پیاده، نصب تابلو، اجرای طرح زوج و فرد ویژه تردد خودروها، ساخت زیرگذر و روگذر در برخی خیابان‌های دارای ترافیک سنگین و نیز تسریع در تکمیل و اتمام پل‌های سوم و چهارم بشار از دیگر برنامه‌های شهرداری یاسوج برای معضل ترافیک در این شهر است.
نستهن مقدم فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در ارتقا فرهنگ رانندگی و کاهش ترافیک را موثر دانست و گفت: پیش از شروع طرح‌های مذکور کار فرهنگ سازی در اولویت کاری شهرداری قرار می‌گیرد.
معاون عمرانی استاندار هم با اشاره به معضل ترافیک به خصوص در شهر یاسوج و وجود وانت بار‌های دوره گرد دستفروشان را عاملی مهم در بالا بردن ترافیک در این شهر دانست و خواستار جمع آوری و ساماندهی آن‌ها در مکانی مناسب شد.
نیک اقبالی همچنین بر ضرورت جلوگیری و برخورد با مسافربر‌های شخصی از سوی دستگاه‌های متولی شد.
جلوگیری از توقف خودرو‌ها در جلوی اماکن حیاتی از جمله بیمارستان ها، معابر و خیابان‌های پرتردد، اصلاح طرح هندسی برخی بلوارها، چهار راه‌ها و تقاطع‌ها و نیز نصب سرعت کاه در برخی معابر و خیابان‌های شهر یاسوج با هماهنگی فرمانداری، پلیس راهور و شهرداری از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات