مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بوموسی:

بسیج مولودی پرخیر و برکت و درختی تنومند و تناور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بوموسی، گفت:بسیج مولودی پرخیر و برکت و درختی تنومند و تناور است.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۴۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر رضایی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوموسی و خطیب نماز وحدت با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان دلاور و جان بر کف شهرستان، گفت: بسیج مولودی پرخیر و برکت و درختی تنومند و تناور است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ابوموسی اظهار کرد: صحبت کردن پیرامون مولودی که به عظمت انقلاب اسلامی است در فرصت کوتاه مقدر و میسور نیست و فرصت های بسیاری نیاز است تا بتوانیم گوشه هایی از عظمت بسیج و بسیجان را به تصویر بکشیم.

رضایی افزود: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج حضور دارند و فعالیت می کنند همانند بسیج اصناف، بسیج دانش آموزی، بسیج طلاب، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه مهندسی، بسیج اساتید و … .

وی بیان کرد: یکی از اقشار جامعه که در بسیج حضور فعال دارد و در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش فعال و موثری ایفا کرده است، بسیج طلاب و روحانیون می باشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ابوموسی گفت: امروز بعضا بسیج طلاب و روحانیون مورد بی مهری ها قرار می گیرد اما آمار و اطلاعات موجود حاکی از حضور گسترده روحانیت در دفاع مقدس و عرصه دفاع می باشد که به نسبت جمعیت روحانیت، بالاترین آمار را شهدای روحانی رقم می زنند.

رضایی افزود: جامعه روحانیت در دفاع مقدس در نقش های مختلف فرمانده، امدادگر، تخریب چی و … ایفای نقش کرده است و حضور موثر داشتند و امروز نیز روحانیت در عرصه های مختلف پیشتاز است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نظام اسلامی در این سال ها هیچ گاه ملاحظه قدرت های بزرگ را نکرده است و با تمام توان و قدرت به راه خود ادامه داده است و بحمدلله پیروز میدان بوده است و خواهد بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ابوموسی اظهار کرد: داعش این جرثومه فساد و غده سرطانی پس از سال ها جرم و جنایت و خونریزی و کشتار انسان های بی گناه، با تلاش و جانبازی رزمندگان جهان اسلام و محور مقاومت و فرماندهی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب متلاشی و نابود شد و پیروزی بزرگی نصیب محور مقاومت شد.

رضایی گف: همه بسیجیان امروز به این پیروزی افتخار می کنند و شکرگزار این پیروزی بزرگ هستند و به یاد مدافعان حرم که جان خود را در این راه تقدیم کردند، هستند و برای تعالی و شادی روح مطهر آنان دعا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم در خدمت بسیج و بسیجیان باشیم و به آنها خدمت کنیم.

ارسال نظرات