فرمانده سپاه ابرکوه مطرح کرد:

انگلیسی که وهابیت و بهائیت را بنا نهاد، امروز امواج شبهه برای جوانان ایرانی ارسال می‌کند/تفکر بسیجی جهان اسلام را مدیریت می‌کند

فرمانده سپاه ابرکوه در جمع پیشکسوتان بسیجی گفت: همان انگلیسی که وهابیت را به دامن اهل تسنن و بهائیت را به دامن شیعه انداخت، با برنامه‌های کارشناسانه امواج زهرآگین شبهه را به جان جوانان ما می‌اندازد.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۴۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با حضور سردار عباس مشفق یکی از یادگاران دفاع مقدس، پیشکسوتان بسیجی، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، نخبگان بسیج، هادیان سیاسی، پرسنل ناحیه مقاومت بسیج در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه برگزار شد.
در ابتدای این همایش علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن تبریک پیروزی بر داعش به رهبر معظم انقلاب و سرداران سپاه قدس، اظهار کرد: جنگ‌های نیابتی همیشه از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است که رزمندگان اسلام و مدافعان حرم توانستند در این از این جنگ‌ها به پیروزی برسند که امید است این موفقیت مقدمه‌ای باشد برای شکست استکبار جهانی و رسیدن به آزادی قدس.
فاتحی در ادامه جنگ نیابتی و جنگ نرم را ازجمله اولویت‌های دشمن برای نفوذ در جهان اسلام عنوان کرد و افزود: بسیاری از افرادی که حضور رزمندگان و مدافعان حرم را در جبهه مقاومت برنمی‌تابیدند و با گزارش‌ها و نفس‌های مسموم خود جبهه مقاومت را تخریب کرده و با حرف‌های خود به قلب خانواده‌ای شهدای مدافع حرم زخم می‌زدند، ممکن است امروز این پیروزی را به نام خود رقم‌زده و آن را ناشی از پشتیبانی‌های خود بدانند.
وی افزود: ما از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان متنوع زیادی داشتیم که بسیاری از افراد به‌ظاهر موجه در تبعیت از آنان راه خود را به انحراف کج کردند و از آن سیلی بزرگی خوردند؛ اما هرگز نفهمیدند تنها راه مبارزه تمسک جستن به ولایت و مقاومت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، یادآور شد: عبرت‌های تاریخی همچون درس‌های قیام عاشورا و کسانی که از پیوستن به امام حسین (ع) جا ماندند، در مقابل چشمان ماست ولی بعضی‌اوقات در یاری نائب امام زمان و ولی امر دچار تردید می‌شویم.
فاتحی تأکید کرد: امروز همان انگلیسی که وهابیت را به دامن اهل تسنن و بهائیت را به دامن شیعه انداخت، با برنامه‌های کارشناسانه امواج زهرآگین شبهه را به جان جوانان ما می‌اندازد و مناسبت‌هایی مانند 7 آبان که هرگز وجود خارجی نداشته است، به وجود می‌آورد.
وی با تأکید بر اینکه امروز جهان اسلام را تفکر بسیجی اداره می‌کند، افزود: امام نجات این مملکت را در ابتکاری به نام بسیج می‌دانستند و آن را پایه‌گذاری کردند که همین بسیج انقلاب را نجات داد نه لفاظی هایی که بعضاً مورد توجه سایت‌های بیگانه قرار می‌گیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در اهمیت جایگاه حکومت اسلامی، گفت: وهابیان معترف‌اند که اگر حکومت اسلامی به مدت 24 ساعت بر یک روستا مسلط شود، مثل این است که معادل 40 شبانه‌روز بر جهان اسلام باران باریده باشد؛ اما ما برای دیدن این برکات و قدر دانستن آن باید به کشورهایی همچون افغانستان برویم تا بفهمیم چه رهبر، انقلاب و موقعیت استراتژیکی در اختیار داریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار