فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در بازدید از خانواده‌های بی بضاعت:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در بازدید از خانواده‌های بی بضاعت:رسیدگی به حال محرومان و سرکشی از خانواده‌های بی بضاعت وظیفه‌ای الهی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۴۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) و محمد ملکی نماینده کمیته امداد از تعدادی از خانواده‌های بی بضاعت شهرستان بازدید کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در دیدار با تعدادی از خانواده‌های بی بضاعت گفت: این برنامه در راستای محرومیت زدایی، مردم‌یاری و رسیدگی به حال محرومان صورت گرفته است.
سرهنگ آزادی نژاد با بیان اینکه رسیدگی به حال محرومان و سرکشی از خانواده‌های بی بضاعت وظیفه‌ای الهی است افزود: سپاه و بسیج با تمام توان و بدون هیچ چشم داشتی در راستای محرومیت زدایی تلاش می‌نماید.
وی با اشاره به نقش بسیج سازندگی در شناسایی این خانواده‌ها بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش می‌کند همه خدمت خود را در چارچوب افزایش رفاه عمومی خانواده‌های بی بضاعت در راستای توسعه شهرستان اجرا کند.
گفتنی است این خانواده‌ها که نیاز به گاز کشی، ساخت و ساز و ... دارند توسط حوزه امام علی (ع) شناسایی و قرار شد عملیات گازکشی و تعمیرات توسط گروه‌های جهادی حوزه آغاز شود.
رسیدگی به حال محرومان و سرکشی از خانواده‌های بی بضاعت وظیفه‌ای الهی است
ارسال نظرات