نمازگزاران اردکانی:

مسئولان استانی به دور از بازی های سیاسی شهردار منتخب اردکان را تأئید کنند

نمازگزاران نماز جمعه اردکان با امضا طوماری خطاب به استاندار در خصوص عدم‌تأیید شهردار انتخاب‌شده و بی‌تفاوت بودن نسبت مسئولین استانی نسبت به رأی مردم اعتراض کردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۵۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، نمازگزاران نماز جمعه اردکانبا امضا طوماری خطاب به استاندار در خصوص عدم‌تأیید شهردار انتخاب‌شده و بی‌تفاوت بودن مسئولین استانی نسبت به رأی مردم اعتراض کردند.
متن این طومار که به امضای جمع کثیری از نمازگزاران اردکانی رسید به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
امام حسین علیه‌السلام می‌فرمایند:
اعلموا ان حوائج الناس الیکم من نعم الله علیکم فلا تملوا النعم فتتحول الی غیرکم
بدانید نیازمندی‌های مردم (که به شما مراجعه می‌کنند) از نعمت‌های الهی است پس نعمت‌ها را افسرده نسازید که این وظیفه خدمت‌رسانی به دیگران محول خواهد شد.
استاندار محترم یزد جناب آقای مهندس زمانی قمی
سلام‌علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و درود بر روح پرفتوح شهدا و امام شهدا و همچنین تبریک اعیاد پیش رو و همچنین نابودی میدانی گروه تکفیری صهیونیستی داعش که با مقاومت علیه این غده سرطانی، زاده صهیونیسم محقق گشت.
همان‌طور که مستحضر هستید بعد از گذشت تقریباً شش ماه از روی کار آمدن شورای محترم انتخابی شهر اردکان متأسفانه هنوز کسی بر صندلی شهرداری این شهر باوجود تلاش‌های شورای شهر تکیه نزده است تا سکان مدیریت شهر شهیدپرور و عالم پرور اردکان را به دست گیرد؛ و این امر شاید به دلیل سیاسی‌کاری‌های فراوان به تعویق افتاده است که متأسفانه دامن این شهر را فراگرفته.
شهری که الحق و الانصاف، در انتخابات اخیر نشان داد که مسئولان شهر را باید به‌دوراز بازی‌های سیاسی و با تکیه‌بر توان و تخصص، انتخاب نمود و شورای متخصص و آگاه را برای شهر خود برگزید.
ولیکن باوجوداین امر و انتخاب دو شهردار مقتدر توسط این شورای، هنوز حکم هیچ‌کدام از شهردارهای انتخابی مردم توسط استانداری تأیید نگشته است و هر بار به بهانه‌ای انتخاب مردم اردکان را رد نموده و به‌نوعی می‌توان گفت که شورای انتخابی مردم و به‌طورکلی رأی مردم اردکان را ناچیز شمرده‌اند.
فلذا با توجه به فرمایشات امام‌جمعه معزز شهرمان و تأکید بر انتخاب شهردار معرفی‌شده توسط شورای شهر که به‌حق مطالبه خود ما است و همچنین صبغه مدیریتی درخشان جنابعالی که ان شاالله قطع به‌یقین به‌دوراز بازی‌های سیاسی خواهد بود و در راستای خواسته مردم است؛ این‌جانبان اهالی شهر اردکان به پشتوانه از انتخاب شورای شهر خود و فرمایشات امام‌جمعه محترم شهرمان و روحیه جهادی حضرت‌عالی خواستار تأیید شهردار انتخابی شورای محترم شهر اردکان هستیم.
باشد که با این عمل هم شهر خود را آباد سازیم و هم اتحاد خود را بیش‌ازپیش سرمشق دیگران قرار دهیم.
والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
ارسال نظرات
آخرین اخبار