خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج ، همایش بزرگ دوچرخه سواری با میزبانی حوزه مقاومت بسیج شهیدفهمیده شهرستان دزفول در پارک رسالتشهرستان دزفولبرگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار،خبرگزاری بسیج ، به مناسبت هفته بسیج،همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی، فرمانده ی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول سروان پاسدار رضا صائمی نیا و جمعی از مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول در صبح روز جمعه مورخ 03/09/96 در مکان پارک رسالت شهرستان دزفول برگزار شد.

 

سروان پاسدار رضا صائمی نیا ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج در تشریح این برنامه اظهار داشت: حدود 200 نفر دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم در این همایش شرکت کرده اند که مکان تجمع همایش ساعت 9 صبح در پارک رسالت می باشد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: مسیر حرکت دوچرخه سواران نیز  از پارک رسالت به بلوار ملاصدرا،کوی فرهنگ شهر و بلوارولی عصر(عج)می باشد.

 

وی در پایان هدف از برگزاری این همایش را بالا بردن روحیه نشاط و امید در بین دانش‌آموزان و نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی امر ورزش در جامعه دانست و افزودکه : ورزش و تحرک بدنی یک امر ضروری برای حفظ سلامت بدن است و امیدواریم با اجرای چنین برنامه هایی به نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه کمک کنیم .

 

 

در پایان نیز سرهنگ پاسدار عبدالامر محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول از نفرات برتر همایش به قید قرعه با  اهداء دوچرخه و هدایای نقدی تقدیر بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها