غده سرطانی داعش با رشادت‌های مدافعان حرم برچیده شد

امام جمعه بن گفت: غده سرطانی داعش با رشادت‌های مدافعان حرم برچیده شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۰۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن بعد از دیدار با امام جمعه محترم شهرستان به زیارت مزار شهدای عزیز شهرستان شتافتند و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای آنها به غبارروبی از این مزارها پرداختند .

در دیدار با امام جمعه شهرستان ،حجت الاسلام میر افضلی ضمن تبریک هفته مبارک بسیج به آحاد ملت ، رهبری معظم انقلاب و بالاخص بسیجیان و کارکنان بسیج شهرستان گفتند :بسیج شجره طیب است که از بدو تاسیس تا کنون ملت هر روز و هرماه شاهد عینی خدمات این نهاد ارزشی و مقدس هستند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست داعش و پیروزی جبهه مقاومت اشاره کردرو گفت: رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان محور مقاومت و بخصوص شخص سرلشکر سلیمانی در اذهان ملت ایران به نیکی ثبت شده است و هیچگاه فراموش نخواهد شد .

میر افضلی این پیروزی را به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)و نایب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی )و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی (دام عزه)و ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی صمیمانه تبریک گفت و افزود: با رشادت‌های شهادی مدافع حرم غده سرطانی داعش از جهان برچیده شد.

ارسال نظرات