خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج ، جشنواره ی غذا، نقاشی و بازی های بومی،سنتی در محل تفریحگاه علی کله شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۰۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار،خبرگزاری بسیج ، به مناسبت هفته بسیج،جشنواره ی غذا و بازی های بومی،سنتی با میزبانی و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) شهرستان دزفول در صبح روز جمعه مورخ 03/09/96 در محل تفریحگاه علی کله شهرستان دزفول برگزار شد.

 

 

سروان پاسدار رضا صائمی نیا ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج در تشریح این برنامه اظهار داشت: این جشنواره با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) شهرستان دزفول با محوریت سه جشنواره غذا، نقاشی و بازی های بومی،سنتی برگزار شده است.

 

 

وی در ادامه افزود: جشنواره ی غذا با هدف کمک به امور خیریه، جشنواره ی نقاشی برای مقطع پیش دبستانی و ابتدائی با هدف ایجاد فضایی پر نشاط برای کودکانو شکوفایی استعداد و خلاقیت آنها و جشنواره ی بازی های بومی ، سنتی با بازی های نظیر:وسطی،فیتال،هفت سنگ، طناب کشی،خروس جنگی،گاری رانی با هدف تاثیرگذاری در حفظ و بقای فرهنگ‌، ارزشهای سنتی و بومی محلی و ایجاد سرگرمی های مفرح و سالم ایجاد شده اند.

 

 

وی در پایان هدف کلی برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم بیان نمود و از نفرات برتر این جشنواره با اهداء جوایزی تقدیر بعمل آورد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها