خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۵۳۸۲۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ طرح ویزیت رایگان به مناسبت هفته بسیج با حضور دو پزشک مجرب ویژه بانوان و آقایان به صورت جداگانه در شهر صفی آباد و شهرک شهید مطهری .ره. از توابع شهرستان دزفول انجام شد.

این طرح برای چندمین بار است که به همت حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول به انجام می‌رسد و مورد استقبال شهروندان قرار می‌گیرد.

ستوان‌دوم پاسدار امین ولایتی فرمانده حوزه ثارالله ناحیه دزفول در این خصوص گفت: به لطف خدا این بار هم توانستیم خدمات پزشکی و ویزیت رایگان را با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه .س. (خواهران) برای مردم ولایتمدار خود به انجام برسانیم.

وی افزود: طرح ویزیت رایگان با استفاده از پزشک عمومی و نیز طب سنتی و طب اسلامی با استفاده از طبیبان مجرب از استان قم را در هفته دفاع مقدس و مناسبت‌های دیگر در شهر صفی‌آباد دزفول برگزار کرده بودیم که با توجه به استقبال خوب مردم و بازتابی که در بین شهروندان داشت، این بار این خدمات را علاوه بر شهر صفی‌آباد، در شهرک شهید مطهری .ره. هم به انجام رساندیم که توسط پزشک خانم و آقا بصورت جداگانه برای بانوان و آقایان انجام شد.

وی در پایان با تشکر از پزشکانی که قبول زحمت کرده و همکاری نموده اند خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم همواره این طرح را در حوزه استحفاظی خود جهت خدمات به مردم عزیز به انجام برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها