خبرهای داغ:
فرمانده گروه 11 توپخانه پادگان امام رضا(ع) مراغه در همایش مشترک سپاه و ارتش که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه پادگان امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: عزت، امنیت و اقتدار ملی با داشتن روحیه انقلابی و در سایه وحدت نیرو‌های مسلح محقق شده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۳۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نوری افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای ندای انحلال ارتش را سر دادند و قصد ایجاد تفرقه را داشتند که حضرت امام(ره) با هوشیاری تمام اجازه ندادند و فرمودند ارتش باید بماند.

وی ادامه داد: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام راحل یکی از یادگاران ارزشمند ایشان است که وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور را بر عهده گرفته است.

نوری خاطرنشان کرد: اقتداری که در حال حاضر در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد در اثر اتحاد نیروهای مسلح است که در هر برهه ای نقشه شومی از دشمنان را خنثی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای سخت دوران دفاع مقدس حضور و اتحاد ارتشیان و سپاهیان و بسیجیان جان برکف موجب شد رژیم بعثی عراق که از تمامی دنیا پشتیبانی می شد زمین گیر شود.

نوری با بیان این که هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از کشور، ملت و انقلاب اسلامی مصداق بارز دلاوری های نیروهای ارتش و سپاه و دیگر نیروهای مسلح است، افزود: تقدیم بیش از 200 هزار شهید در عرصه دفاع از انقلاب و کشور، سند روشنی از میزان اتحاد و مجاهدت های نیروهای مسلح  در این زمینه به شمار می رود.

فرمانده پادگان امام رضا(ع)  در پایان اضافه کرد: عملیات غرور آفرین فتح المبین و بیت المقدس که در تاریخ ماندگار شد از عملیات مشترک بین سپاه و ارتش بود که ضربات جبران ناپذیری را به پیکره رژیم بعثی وارد کرد.

ارسال نظرات