خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج کارکنان و بسیجیان ناحیه مانه و سملقان در نماز جمعه شهر آشخانه حضوری حداکثری داشتند.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۳۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت هفته بسیج کارکنان و بسیجیان ناحیه مانه و سملقان در نماز جمعه شهر آشخانه حضوری حداکثری داشتند.

 حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده امام جمعه شهر آشخانه در خطبه اول نماز جمعه این هفته  با بیان اینکه مادامی که گناهان و رذایل اخلاقی سیره و اخلاق انسانی را احاطه کرد، فضای زندگی و جامعه انسان را نیز به خود آلوده می کند، عنوان کرد: بنابراین نباید گناهی را کوچک شمرده و مرتکب شویم، به بیان دیگر این همان تقوای الهی است.

امام جمعه شهر آشخانه، با اشاره به سلسله مباحث شاخصه های زندگی قرآنی، امید به آینده ای روشن، نصرت ها و وعده های الهی را ازدیگر شاخصه ها دانست و بیان کرد: انسان متعبد و قرآنی به آینده ای روشن و امدادها و نصرت های الهی امیدوار است.

وی تصریح کرد: یکی از مصداق های نصرت الهی، سرنگونی حکومت خودخوانده تکفیری و تروریستی داعش بود.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده عنایات الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مجاهدت مدافعان حرم، پیروزی نیروهای جبهه مقاومت را بنابر وعده و نصرت الهی دانست.

وی با اشاره به آیات قرآنی و روایات اهل بیت (علیهم السلام)، حکومت نهایی را متعلق به اهل ایمان، صالحان و متقیان دانست و گفت: اسلام دین آینده ی جهان با حاکمیت مومنان و شکست سلطه ی کافران است.

امام جمعه شهر آشخانه با اشاره به نامه سردار قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری مبنی بر پیروزی جبهه مقاومت و بسیج علیه تکفیری های داعش ، بیان کرد: ابتدا و انتهای این نامه با آیه های قرآنی آغاز و به پایان رسیده که این نشان از ایمان، امید، باور و اعتقاد به آیات، وعده ها و نصرت الهی است.

امام جمعه آشخانه با بیان این که فرهنگ و سیره بسیج، جریانی موثر، سازنده و همانند خون سبب حیات اجتماعی مردم در کشور است، اظهار کرد: حضور بسیج و تفکر بسیجی در هر صحنه ای سبب اقدامات موثر و سازنده ای شده است.

وی تصریح کرد: حضور بسیجیان و تفکر بسیجی با رهنمود های مرجعیت شیعیان و فرماندهی سردار سلیمانی و مدافعان حرم ایرانی سبب پیروزی نیروهای حشدالشعبی عراق و رزمندگان سوریه ای علیه نیروهای خبیثه داعش شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها