خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز تاکید کرد؛
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در جمع مدیران ستادی و کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج در توسعه فرهنگ شهروندی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۴۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: به ثمر رسیدن اقدامات فرهنگی در جامعه نیازمند روحیه بسیجی و داشتن دغدغه فرهنگی در سایه مدیریت جهادی خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه ادامه داد: مهم ترین کار ما تبیین مصادیق فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف و معرفی این فرهنگ و تفکر است که امروز بیش از همیشه به آن نیاز است.

حجت الاسلام حمیدی افزود: تفکر بسیج تفکر ساده زیستی، ایثار، صداقت و کار خالصانه است که باید این تفکر را در جامعه و در بین تمامی اقشار مردم تعمیم دهیم.

وی ضمن تاکید عظمت جایگاه بسیج و نقش آن در انقلاب اسلامی بیان کرد: آن چه که انقلاب را ماندگار می کند تفکر و اندیشه بسیجی است و وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن و موضوعیت دادن به این تفکر است.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز تمرکز بر فعالیت بسیجی وار و روحیه بسیجی را رمز موفقیت تلاش های صورت گرفته دانست و اظهار کرد: ما به عنوان بسیجی متعهد ضمن تجدید عهد با آرمانهای والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، بر ضرورت استمرار راه حق طلبی و استکبار ستیزی از طریق فرهنگ و جلوگیری از نفوذ دشمنان در عرصه های گوناگون تاکید داریم.

حجت الاسلام حمیدی در پایان این جلسه ،بسیجیان را نیروی‌های عظیم و پشتوانه رهبری و تاثیرگذار در همه برهه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم روحیه انقلابی و جهادی همواره در میان مردم حفظ شود.

ارسال نظرات