خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی: شجره طیبه بسیج، جبهه مقاومت را در کشورهای منطقه شکل داده و نیروهای تروریستی جبهه استکبار را از عراق و سوریه پاکسازی کرد
کد خبر: ۸۹۵۳۸۴۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته با تبیین ویژگی های ممتاز بسیج، بسیج  را پرچمدار دفاع از مظلوم دانست.

وی به  نقش برجسته این نیروی مردمی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز شجره طیبه بسیج، جبهه مقاومت در کشورهای منطقه را شکل داده و نیروهای تروریستی دست پرورده استکبار را از سرزمین های عراق و سوریه پاکسازی کرده است.

 حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی بااشاره به پیام مقام معظم رهبری پس از پیروزی جبهه مقاومت بر نیروهای تکفیری صهیونیستی داعش گفت: همواره باید برنامه های دشمن را رصد کرد و برای هر زمانی با توجه به توطئه های دشمنان آماده بود.

 نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود در آستانه سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: دشمنان در ادوار مختلف به ویژه در زمان غیبت صغری به اشکال گوناگون علیه حکومت حضرت مهدی توطئه کردند و امروز نیز باید با بصیرت و دشمن شناسی رهروان صدیقی برای امام زمان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها