خبرهای داغ:
به همت کانون اردوهای جهادی ، حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همکاری بسیج جامعه پزشکی خدمت رسانی به 19 روستای اطراف ثلاث باباجانی انجام شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۷۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، این خدمت رسانی در قالب یک اردوی جهادی یک روزه  در منطقه خانه شور این شهرستان برگزار شد که طی آن ۱۹ روستای زیر مجموعه این منطقه شامل سرخ ده، جا سوسکه، خسروباشه، تله توت ، هوله تمرخان و .... را تحت پوشش خود قرار داد .

 

 این اردو متشکل از ۶ تیم ۹ نفره  پزشک، دانشجوی پزشکی، داروساز، پرستار، ماما، بهداشت محیط، روانشناس و نیروی کمکی بود که به بیش از ۱۰۰۰نفر از مردم زلزله زده ی این منطقه خدمات درمانی، بهداشتی،روانشناسی،آموزشی و فرهنگی ارائه داد.

 

گفتنی است علاوه بر خدمات فوق، برخی لوازم گرمایشی، چادر، پتو، شیر خشک، شیشه شیر، نایلون، لباس و ... در بین مردم زلزله زده بر حسب نیاز و با نظارت معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه توزیع شد.

 

لازم به ذکر است در برگزاری این اردو می توان به همکاری دبیران کانون سلامت، کانون گردشگری، انجمن بهداشت و غذا، انجمن فناوری اطلاعات و IT، انجمن پیشگیری، کانون رادیو، همتایاران، کانون هلال احمر و ....نیز اشاره کرد.

ارسال نظرات