خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در همایش حجاب و عفاف این شهرستان، گفت: زنان ودختران جامعه مابدانندکه حجاب برای زنان امنیت‌آور و اقتدارآفرین است.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۸۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در همایش عفاف و حجاب که در مسجد جامع این شهرستان، برگزار شد، گفت: حجاب برای زنان امنیت‌آور و اقتدارآفرین است و بر همه معلمان و فرهنگیان واجب است که مسأله حجاب و عفاف را در بین دانش‌آموزان نهادینه و فرهنگ‌سازی کنند.

 

وی افزود: بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دنیا طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که تفکیک جنسیتی موجب رشد و تعالی ذهن و پیشرفت علمی دانشجویان می‌شود حال آنکه دین مبین اسلام این موضوع را در چندین قرن پیش اعلام کرده و تذکر داده است.

 

حجت‌الاسلام سبزی، ادامه داد: اسلام به زن هویت و شخصیت بخشید به گونه‌ای که امروز زنان ما مسئولیت‌های خطیری بر عهده دارند و زن با داشتن حجاب می‌تواند در سطح جامعه از اقتدار و عظمت برخوردار باشد.

 

وی، خاطرنشان کرد: اگر زنان طبق آیات و روایات حجاب اسلامی خود را رعایت کنند در جامعه از آزار و اذیت افراد سودجو و بی‌حیا در امان خواهند بود و دیگر کسی جرأت نخواهد کرد به زنان تعرض کند.

ارسال نظرات