جانشین حوزه مقاومت حضرت زینب(س) حکمی میناب از برگزاری بیش از 60 برنامه فرهنگی، ورزشی در کلیه پایگاه های مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در میناب خبرداد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۹۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، هفته بسیج با برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، عقیدتی، اخلاقی و همچنین برگزاری نشست های بصیرتی در شهرستان میناب از 29 آبان ماه امسال آغاز و تا روز 5 آذرماه ادامه خواهد داشت.

برنامه هایی کاملا برنامه ریزی شده با اهداف مشخص در کلیه حوزه های مقاومت بسیج اعم از برادران و خواهران در شهرستان میناب با حضور حداکثری بسیجیان پایگاه های مقاومت در حال برگزاری است.

طاهره ملک بنیادی جانشین حوزه مقاومت حضرت زینب(س) روستای حکمی هفته بسیج را یادآور رشادت و جانفشانی های دلیر مردانی دانست که امنیت و آسایش را برای ملت عزیز ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

جانشین حوزه مقاومت حضرت زینب(س) روستای حکمی افزود: از ابتدای آبانماه طبق یک سین برنامه زمانبدی شده کلیه برنامه های فرهنگی بصورت بومی سازی شده طی ابلاغیه ای به پایگاه های مقاومت ارسال شد و با تلاش فرمانده هان پایگاه های بسیج و بسیجیان توانسته ایم برنامه ها را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: کلیه برنامه های اجرا شده در قالب عکس و فیلم، گزارش و بروشور مستند سازی شده هم در حوزه مقاومت نگهداری می شود و هم یک نسخه از آن به ناحیه مقاومت ارسال می شود.

خانم ملک بنیادی ،ختم صلوات.دیدار با خانواده شهدا. برپایی نمایشگاه.غبار روبی گلزار شهدا،نشست بصیرتی .همایش سرگروهها، نشست صمیمی مربیان و فرمانده پایگاه ها با مسئول تعلیم و تربیت بسیج را از برنامه های اجرایی هفته بسیج برشمرد.

جانشین حوزه مقاومت حضرت زینب(س) روستای حکمی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه در قالب دستاوردهای بسیج، تجلیل از بسیجیان فعال، مسابقه کتابخوانی در قالب فضای مجازی، برگزاری دعای ندبه، جشن بادبادکها ویژه کودکان، برگزاری کلاس های نشست حلقات صالحین، محفل انس با قرآن و زیارت اماکن متبرکه یکی از برنامه های مستمر در 28 پایگاه مقاومت در هفته بسیج برگزار شده است.

وی همچنین از برگزاری اردوی جهادی رنگ آمیزی قبور 30 شهید سرافراز حوزه استحفاظی حضرت زینب(س) خبرداد و گفت: این اردوی جهادی طی روزهای آینده در سطح پایگاه های مقاومت و خود حوزه مقاومت بسیج برگزار می شود.

ملک بنیادی افزود: هدف از برگزاری این اردوی جهادی نهادینه کردن فرهنگ شهیدو شهادت در بین خانواده ها و ابراز ارادت به ساحت پاک مطهر شهدای سرافرار در روستاهای این شهرستان است.

وی اذعان داشت: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند لذا با این حرکت جهادی امید است بتوانیم گوشه ای از رشادت ها و جانفشانی این عزیزان ادای دین کرده باشیم.

ملک بنیادی یکی دیگر از برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج را همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج اعلام کرد و گفت: بانوان بسیجی مسافتی به طول 2 کیلومتر به پاس گرامیداشت هفته مبارک بسیج پیاده رفتند.

جانشین حوزه مقاومت حضرت زینب(س) روستای حکمی هدف از برگزاری این همایش پیاده روی خانوادگی را ایجاد نشاط و شادابی در بین بانوان بسیجی و نهادینه کردن ورزش پیاده روی برای سلامت روح و روان و همچنین جلوگیری از بیماری ها عنوان کرد.

وی گفت: بسیجیان پایگاه های مقاومت در کنار بر برنامه ها ابلاغی این حوزه برنامه های فرهنگی دیگری از قبیل برگزاری زیارت عاشورا تحت عنوان "چهل منزل" از ابتدای ماه محرم امسال تا اربعین در قالب چهل شب در منازل مسکونی افراد قرائت کردند.

ملک بنیادی اضافه کرد: برنامه فرهنگی چهل منزل، چند سال متوالی است که با حضور بسیجیان روستای حکمی و روستاهای همجوار برگزار می شود و به طریقی توانسته ایم خانواده ها را برای حضور در این مراسم معنوی جذب کنیم.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار