امام‌جمعه بهمن در دیدار با بسیجیان:

نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه گره‌های کور را باز می‌کند

امام‌جمعه بخش بهمن در جمع بسیجیان پایگاه شهید کارگران گفت: اگر تفکر بسیجی در بخش‌های مختلف کشور به‌ویژه اقتصاد نهادینه شود، گره‌های کور باز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، تعدادی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید کارگران صبح امروز با حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در راستای گرامیداشت هفته بسیج، دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام علیزاده از تلاش‌های بسیجیان در راستای تحقق اهداف و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی تشکر و قدرانی کرد.
علیزاده در ادامه هفته بسیج را به تمامی بسیجیان کشور و به‌ویژه رزمندگان مدافع حرم که پس از سال‌ها مبارزه موفق به شکست و نابودی شجره خبیثه داعش شدند، تبریک گفت.
وی خاطرنشان کرد: نقش ارزنده بسیج در عرصه‌های مختلف از آغاز نهضت حضرت امام خمینی (ره) تا به امروز در کشور بسیار برجسته و غیرقابل‌انکار است.
امام‌جمعه بخش بهمن اذعان کرد: امروز در جهان اسلام شاهد رویش تفکر بسیجی هستیم که برگرفته از مکتب عاشورای حسینی (ع) است؛ چراکه پیروزی‌های به دست آمده در منطقه به ویژه در کشور‌های عراق و سوریه نیز حاصل همین تفکر بسیجی است.
حجت‌الاسلام علیزاده در خاتمه تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور به‌صورت حقیقی نهادینه شود، خواهیم دید که گره‌های کور به‌ویژه در رابطه با مسائل اقتصادی باز خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار