خبرهای داغ:

نشست اعتقادی،معنوی در حوزه بسیج دانش آموزی راز و جرگلان برگزار شد

در این نشست که با حضور جمعی از دانش آموزان بسیجی و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان برگزار شد امام جمعه شهر راز،حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: این روز ها متعلق به بسیج می باشد و بسیج یک جریان و حرکتی بود که توسط امام(ره) راه اندازی شد جهت حفاظت از انقلاب اسلامی.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۱۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این نشست که با حضور جمعی از دانش آموزان  بسیجی و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان برگزار شد  امام جمعه شهر راز،حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: این روز ها متعلق به بسیج  می باشد و بسیج یک جریان و حرکتی بود که  توسط امام(ره) راه اندازی شد جهت حفاظت از انقلاب اسلامی.

وی در ادامه گفت: بسیج یک نیروی پیشبرنده و مردمی است که از میان مردم جامعه بلند شده و یک حضور قوی را در جامعه اسلامی دارد.

امام جمعه شهر راز در ادامه اظهار داشت: بسیج ماموریت اساسی خود را حفظ و حراست از انقلاب اسلامی می داند و خوشبختانه در این راه  کاملاً موفق عمل کرده .

وی در ادامه در جمع دانش آموزان بسیجی  گفت: شما جوانان عزیز باید مراقب دشمنان باشید چرا که آنها در صدد فریب دادن شما هستند و راه مقابله با آنها هوشیاری کامل شما در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: بسیجیان اول انقلاب مثل شهید حسین فهمیده، شهید بهنام محمدی، شهید مرحمت والازاده و امثال این عزیزان که جوان  و نوجوان بودند بصیرت بالایی داشتند و ما هم  از این بصیرت در زمان حاضر باید برخوردار باشیم تا اجازه  نفوذ به دشمنان را ندهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار