فرمانده سپاه ناحیه خاتم؛

خدمت به جانبازان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی است

فرمانده سپاه ناحیه خاتم در دیدار با رمضان جوزمی جانباز قطع عضو دفاع مقدس گفت: خدمت به جانبازان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و فرمانده حوزه امام علی (ع) به مناسبت هفته بسیج، باجانباز قطع عضو هشت سال دفاع مقدس آقای جوزمی دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ آزادی نژاد در این دیدار گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید، جانباز و ایثارگری هستند که در دفاع از ارزش‌های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

آزادی نژاد در ادامه اظهار داشت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به این خانواده‌ها که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.
گفتنی است رمضان جوزمی در دوران دفاع مقدس پای خود را (زانو با پائین) در راه کشورش فدا کرد و به درجه عظیم جانبازی نایل آمد.
ارسال نظرات