فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) مروست خواستار افزایش توانایی و دانش بسیجیان در زمینه های مختلف شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۲۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت حوزه دانش اموزی مروست کلاس های آموزشی مرحله اول آمادگی و دفاعی پایه دهم مدارس دخترانه مروست برگزار شد .
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در حاشیه این کلاس ها با اشاره به اهمیت توجه به یادگیری و علم آموزی توسط دانش اموزان گفت : امروز و در این برهه از زمان باید با تلاش در راه کسب علم و دانش هجمه های دشمنان را خنثی کنیم .
ستوان دوم پاسدار حسن نوری در ادامه خاطر نشان کرد : یادگیری و اموختن بسیاری از علوم مانند انواع و اقسام کمک های اولیه ، روش های اطفاء حریق ، بکارگیری سلاح ، برخورد با حوادث و بلایای طبیعی و . . . می تواند باعث کاهش اسیب های احتمالی شود .
وی در ادامه افزود : بسیج و بسیجیان به عنوان یک نیروی عظیم باید توان و دانش خود را در زمین ههای مختلف ارتقاء دهند تا در شرایط حساس بتوانند از انها بهره کافی و وافی را ببرند .
آشنایی با روش های اطفاء حریق و انواع خاموش کننده ها ، آشنایی با روش های احیای قلبی و ریوی ، آشنایی با نحوه بکارگیری و بازو بست سلاح از جمله کلاس های آموزشی بود که دانش آموزان در انها شرکت کردند .

ارسال نظرات