به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی با فرمانده سپاه دهگلان

به مناسبت هفته مبارک بسیج فرمانده نیروی انتظامی دهگلان با فرمانده سپاه شهرستان دیدار نمود.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۳۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان فرمانده، مسئول عقیدتی سیاسی و پرسنل نیروی انتظامی دهگلان به مناسبت هفته مبارک بسیج ظهر امروز با فرمانده سپاه شهرستان دهگلان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام طیب نیا مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دهگلان ضمن تبریک هفته بسیج معنا و مفهوم ترویج فرهنگ بسیجی را بیانگر یک جریان فکری مقدس در دفاع از ارزش‌ها برشمرد و تصریح کرد: این نهاد مردمی پس از تشکیل آن به فرمان امام راحل وارد معادلات فرهنگی و اجتماعی شد که در دوران دفاع مقدس نقش مؤثری را در دفاع از کشور به‌درستی ایفا نموده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه وجود بسیج در تمام کشور ضروری است، زیرا که یکی از بزرگترین یاری‌رسانان ملت در برهه‌های دشوار هستند.

تفکر بسیج در کشور‌های همسایه اشاعه یافته است

در ادامه این دیدار سرهنگ عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن عرض تبریک هفته بسیج گفت: براساس فرموده: رهبر معظم انقلاب، تفکر بسیجی باید در کشور طنین انداز شود چرا که گسترش تفکر بسیجی باعث مصون ماندن انقلاب از آسیب هاست.


وی افزود: امروز این تفکر بسیجی در کشور‌های همسایه نیز اشاعه یافته و این برگرفته از الگوی بسیج مردمی جمهوری اسلامی ایران است.


فرمانده سپاه دهگلان: هدف سپاه و بسیج خدمات رسانی به مردم است

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه دهگلان در ادامه گفت: بسیج در تمام زمینه‌های علمی، هنری، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بسیار موفق عمل نموده است و این موضوع نشان دهنده ظرفیت و استعداد وسیع بسیج و بسیجیان است.


وی با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در شهرستان تاکید کرد:بسیج اقدامات زیادی در راستای اعتلای نظام دارد و سعی دارد تا فعالیت خود را در راستای خدمت به جامعه افزایش دهد.

حیدری با بیان اینکه هدف سپاه و بسیج خدمات رسانی به مردم است، اذعان کرد:سپاه سعی دارد خدمات خود را در بخش‌های محرومیت زدایی، خدمات بهداشتی و درمانی، ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی برای جوانان شهرستان فراهم کند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات