فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه مطرح کرد.

در دوران دفاع مقدس کرد‌های مسلمان و غیور با ایستادگی در برابر گروهک‌های تروریستی افتخار آفرین شدند / امنیت و آسایش امروز کشور مرهون رشادت‌های شهدایی، چون شهید کریم پاوه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: در مقطعی کومله و دموکرات به این مناطق آمدند تا نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشند، اما کورد‌های مسلمان و غیور بودند که در برابر انان ایستادند و انان را درجای خود نشاندند که این از افتخارات ملت عزیز کورد می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۴۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی در مراسم یادواره شهید ملاهاشم کریم پاوه و شهدای روحانی شهرستان قروه که در مسجد روستای علی آباد برگزار شد با اشاره به مقام شامخ شهیدان اظهار داشت: شهدای روحانی دارای ویژگی بخصوصی همچون تبلیغ دین بودند که نقش آنان را به صورت ممتازی متمایز می‌کرد.

وی افزود:شهدای روحانی برای تبلیغ دین خدا به این منطقه آمده بودند و اقامه نماز و ایستادگی در برابر نفاق از اولویت‌های این شهیدان بود.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: هفته بسیج در سال جاری با دیگر سال‌ها تفاوت دارد چرا که در سال جاری خبر پیروزی مسرت بخش جبهه مقاومت بر داعش را شنیدیم که مایه امیدواری است

وی ادامه داد: این پیروزی بی نظیر بر داعش ارتباط تنگاتنگی با موضوع بسیج دارد.

شعبانی افزود: ده‌ها سال از سالروز شهادت شهید ملاهاشم کریم پاوه می‌گذرد و ما امروز به این شهید بزگوار افتخار می‌کنیم، اما ان‌هایی که این شهید بزرگوار را به شهادت رساندند کجا هستند؟ امروز این افراد به خاک مذلت افتاده اند.

وی بیان داشت: در مقطعی کومله و دموکرات به این مناطق آمدند تا نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشند، اما کورد‌های مسلمان و غیور بودند که در برابر انان ایستادند و انان را درجای خود نشاندند که این از افتخارات ملت عزیز کورد می‌باشد.

شعبانی گفت: امروز این اقتداری که در ۴ گوشه نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمده است به برکت خون شهدا ایجاد شده است و به برکت خون این شهدا است که ما امنیت و اقتدار سیاسی و نظامی در دنیا را داریم.

وی افزود: ما این سربلندی را مدیون فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های شهدا و فداکاری‌ها و درایت‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستیم

به گفته وی یکی از ویژگی‌های شاخص انقلاب اسلامی صدور تفکر انقلاب به دیگر نقاط جهان بود و امروز این نام مقام معظم رهبری است که در جهان می‌درخشد.

شعبانی افزود: ما این اقتدار مثال زدنی را به راحتی به دست نیاوردیم و امثال شهید کریم پاوه بودند که این اقتدار را رقم زدند.

وی به وصیت نامه شهدا اشاره نمود و گفت: شهدای ما اعتماد راسخ داشتند که حتی اگر به شهادت هم برسند پیروز هستنمد چرا که مسیر ان‌ها مسیری درست و در جهت حق بود.

فرمانده سپاه قروه به نقش شهدا در هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی را شهدا با نثار خون خود آبیاری کردند.

وی افزود:انقلاب اسلامی یک انقلاب نوپا بود که با رشادت‌های شهدای عزیز استوار و تنومند شد.

شعبانی با بیان اینکه امروز امنیت ما و اقتدار ما مثال زدنی است گفت: شهدا برای هدفی والا و بزرگ جان شیرین خود را از دست دادند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

به گفته شعبانی شهید دارای مقام شفاعت است و دارای جایگاه ویزه‌ای است بنابراین باید همه ما پیرو خط شهید و پیرو مسیر شهدا باشیم.

وی ادامه داد: بیشتر شهدای عزیز ما در وصیت نامه خود به اطاعت محض از ولایت فقیه و از رهبری ما را سفارش کرده اند و باید در جهت ترویج فرهنگ شهادت طلبی قدم برداریم.

فرمانده سپاه قروه افزود: وصیت شهدا دفاع از ولایت فقیه و عمل به ارزش‌ها و دستورات الهی و امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد که باید در مراسماتی اینچنین بیان شوند.

شعبانی شاه کلید وصیت نامه شهدا را در حمایت و اطاعت از ولایت فقثیه بیان نمود و افزود: امروز اگر ولایت فقیه نبود و رهبری‌های پیامبر گونه حضرت امام و مقام معظم رهبری نبود ما به این جایگاه ویزه در جهان نمیرسیدیم آنگونه که شکست داعش به واسطه وجود مقام معظم رهبری و ایثار سرداران رشید اسلام همچون سردار سلیمانی رقم خورد.

وی با بیان اینکه خروجی یادواره شهدا باید عمل به وصیت شهدا و پیروی محض از ولایت فقیه باشد افزود: امروز نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ ایثار فرهنگ مقاومت و فرهنگ بسیجی هستیم.

شعبانی به کارکرد بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در هشت سال دفع مقدس و در دوران پس از آن با بررسی خدمات بسیج به درایت حضرت امام (ره) پی می‌بریم که این نهاد مقدس تا چه اندازه ثمربخش بوده است.

وی افزود: یک یکپارچگی و وحدت مثال زدنی با تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی در کشور ما ایجاد شد و این نهاد مقدس بسیج ما را از بحران هشت سال دفاع مقدس به سلامت خارج نمود.

شعبانی تصریح کرد: عده‌ای چنین می‌اندیشیدند که با پایان جنگ تحمیلی باید بسیج و سپاه نیز برچیده شوند در حالی که با درایت و هوشمندی امام خمینی (ره) و با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی این شجره طیبه توانست موفقیت‌های کلان علمی، آموزشی، فرهنگی، سیاسی و نظامی را کسب نماید و به دیگر نقاط جهان نیز نفوذ کند.

وی گفت: امروز تفکر بسیج مرز‌های جغرافیایی را پشت سر گذاشته است و در دیگر کشور‌ها با الگو برداری از این تفکر در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید مسئولین نیز با تفکر بسیجی و با اقدام و عمل انقلابی قدم بردارند گفت: این روحیه بسیجی و تفکر بسیجی است که امروز جامعه به آن نیازمند است و باید مسئولین با این تفکر قدم بردارند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات