نماینده مردم ملایر در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
آزادی‎خواه گفت: بسیج شرط لازم استمرار انقلاب است و اگر نباشد انقلاب ما حتما دستخوش آسیب‎ها قرار خواهد گرفت و کشور با آسیب‏ های جدی هم به لحاظ امنیتی و هم به لحاظ اعتقادی و هم فرهنگی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۵۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

حجت‌الاسلام احد آزادی‎خواه نماینده مردم ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بسیج نهادی برآمده از انقلاب است که ریشه در خود مردم دارد و تشکیل شده از آحاد مردم است که نسبت به موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و .. احساس مسئولیت می‏کند.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه نقش آفرینی بسیج در دفاع مقدس، حوزه سازندگی و ارائه خدمت به محرومین کشور، در مووضوعات مختلف سیاسی و همین‎طور در زلزله‎های اخیرکرمانشاه بی‎نظیر بوده و به نیکی ایفای نقش کرده تاکید کرد: بسیج هیچ زمانی در حاشیه قرار نگرفته و هیچ زمانی از مسیر منحرف نشده و این ویژگی منحصر به فرد تفکر بسیجی است که منبعث از آن بصیرت‎افزایی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارد.

آزادی‎خواه با تاکید بر اینکه کشور ما نیاز به روحیه بسیجی و جهادی دارد که جوانان ما باید دارای این روحیه شوند و در سنگرهای مختلف به همدیگر خدمت کنند تصریح کرد: بسیج شرط لازم استمرار انقلاب است و اگر نباشد انقلاب ما حتما دستخوش آسیب‎ها قرار خواهد گرفت و کشور با آسیب‏ های جدی هم به لحاظ امنیتی و هم به لحاظ اعتقادی و هم فرهنگی مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات