خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج مراسم یادواره شهدادربخش بیلوار در مسجد حضرت علی ابن ابی طالب (ع) روستای رزین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۷۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه، به مناسبت هفته بسیج مراسم یادواره شهدادربخش بیلوار در مسجد حضرت علی ابن ابی طالب(ع) روستای رزین برگزار گردید

 

در این یادواره اردشیر کمشوری فرمانده حوزه شهید بروجردی ضمن عرض خیرمقدم به حضار و مسئولین بخش در وصف مقام والای شهدا به ایراد سخن پرداخت.

 

وی اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست وگفت: اگر جانفشانی های شهدا نبود الان ما این آرامش وامنیت را نداشتیم.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که فرمودند؛ زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست این امر رهبری را تکلیف دانسته و بر برپایی چنین یادواره هایی تاکید داشتند.

 

در ادامه سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقام والای شهدای گرانقدر و جایگاه با عظمت آنها در پیشگاه خداوند متعال تاکید داشت: که باید راه و سیره شهدا همچنان ادامه داشته و نسل به نسل انتقال یاید.

 

 وی با اشاره به نابودی گروهک تروریستی داعش و پیروز لشکریان اسلام بر کفر و شرک این پیروزی با عظمت را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، سردار قاسم سلیمانی، خانواده محترم شهدا مدافع حرم و مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

 

وی در پایان با اشاره به زلزله اخیر شهرستانهای استان کرمانشاه و از بین رفتن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان به رسیدگی هرچه بیشتر مسئولین جهت بهبود وضعیت زلزله زدگان تاکید داشت.

ارسال نظرات