نماینده مردم رشت در مجلس در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
کوچکی نژاد گفت: با توجه به نقش برجسته‎ای که بسیج دارد، باید بگوییم اگر امروز بسیج نبود نه تنها انقلاب اسلامی نبود بلکه امروز سوریه، عراق و حزب الله لبنان نیز به این شکلی که مشاهده می‏ کنیم وجود نداشت.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۸۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج نه تنها در بعد نظامی بلکه در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و .. در داخل و بیرون از کشور اثرگذار بوده عنوان کرد: آن نهادی که توانست در اوایل انقلاب توطئه‎های گروه های سیاسی و منافقین را خنثی کند بسیج بود، در فتنه 88 نیز این بسیج بود که بدون استفاده از هیچ گونه سلاح گرم و بدون اینکه خونی ریخته شود، توانست فتنه بسیار پیچیده‎ای که دشمن طی سالیان سال طراحی کرده بودند خنثی کند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه حضرت امام بسیج را بسیج مستضعفین جهان اسلام نامگذاری کرده مطرح کرد: امروز مشاهده می‎کنیم که بسیج نه تنها در داخل از کشور بلکه در خارج از کشور نیز اثرگذار است و در کشورهایی چون سوریه، عراق، یمن، بحرین و .. شاخ و برگ بسیج سایه افکنده و در حال نقش‎آفرینی است.

نماینده مردم رشت در خاتمه با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه‏ ای مبنی بر اینکه اگر انقلاب بسیج را نداشت با نقیصه و خلا بزرگی مواجه می‎شد تصریح کرد: با توجه به این نقش برجسته‎ای که بسیج دارد، باید بگوییم اگر امروز بسیج نبود نه تنها انقلاب اسلامی نبود بلکه امروز سوریه، عراق و بسیاری از حزب الله لبنان نیز به این شکلی که مشاهده می ‏کنیم وجود نداشت.

ارسال نظرات