خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه مسوولان از سرمایه‌گذاری که تاکنون در پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین انجام شده استفاده بهینه کنند و زودتر این پروژه را با تخصیص اعتبارات لازم به بهره‌برداری برسانند.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داود محمدی، رییس کمیسیون اصل 90 مجلس و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین گفت: ما باید تلاش کنیم هر چه سریعتر اعتبارات لازم در تکمیل این پروژه جذب شود تا به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه تامین منابع مالی از مهمترین مشکلات در اتمام ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین است، گفت: حداقل 3 میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع نیاز است که باید در جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش کنیم تا این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده با دکتر محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون محترم رییس‌جمهور مکاتبه‌ای داشتم که در این راستا نیز پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد تا بتوانیم اعتباراتی از ایشان و همچنین از مسوولان استانی برای اتمام این پروژه جذب کنیم.
این مسوول افزود: همچنین در ملاقات حضوری که با دکتر نوبخت خواهم داشت مشکلات این پروژه را به ایشان خواهم گفت تا اگر وقتی داشته باشند از این پروژه بازدید کنند و در جهت تخصیص اعتبارات، اقدامات لازم را انجام دهند.
محمدی با بیان اینکه پروژه یاد شده بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: حیف است که این پروژه به اتمام نرسد و بلااستفاده باشد زیرا شامل امکانات خوبی مانند سالن‌های ورزشی چند منظوره، استخر سرباز و سرپوشیده، کلینیک درمانی و سوئیت‌ها می‌باشد.
وی افزود: اگر در اتمام پروژه یاد شده شتاب نکنیم به نوعی بیت‌المال در معرض تضییع است به همین دلیل باید همه مسوولان از این سرمایه‌گذاری که تاکنون در افتتاح پروژه انجام شده استفاده بهینه کنند و زودتر این پروژه را با تخصیص اعتبارات لازم به بهره‌برداری برسانند تا مردم عزیز از خدمات آن بهره‌مند شوند.
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند به همین دلیل باید همه مسوولان مربوطه تلاش کنند تا مجتمع افتتاح شود تا این قشر بزرگوار از خدمات آن بهره‌مند شوند.
این مسوول افزود: در این پروژه به لحاظ مدیریتی و نظارتی کارهای خوبی انجام شده و حتی نواقصی که در دوره‌های قبل هم بوده با اعمال نظارت، به نحو مطلوبی برطرف شده است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار خوبی در مجتمع یاد شده مستقر است و کارها را با دلسوزی و جدیت پیگیری پیگیری می‌کند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها